Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

12 HOURS AGO How to ask a guy out and not be super awk and sketchy: http://t.co/l6Imxj9xVp

15 HOURS AGO Feelin' crafty? Make mom the perf #MothersDay prezzie: http://t.co/Of1DdcU6k7

16 HOURS AGO 6 excuses to get off your butt and have some fun outdoors: http://t.co/z1vY4OZjTX

 

sponsored links

:)Love&Rockets's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   hey(: my name is isabella & im pretty much undescribable. im 13 & in 8th grade. i love to talk and im an extremly nice person unless you tick me off, then im prepared to tear you apart. (x just leave me a comment and we can talk if you want. (: soo yeah i'll answer the other questions on this profile now i guess hahaa(:
  2.   undescribable is the only one. =P
  3.   17
  4.   pinkkkk♥♥
  5.   katiee, aydinn, && nick. (:
  6.   i dont think i look like any of them...
In A Nutshell...
  1.   bleehhhhh.
  2.   nothing. im very boring and i spend most of my time online hhaaha
  3.   soccer♥
  4.   hanging out with my family and friends(:
  5.   idk, not really into animals \:
  6.   they're so weird and fun to be with but they're my shoulders to cry on(: i love you guys!
  7.   mhmm...FOOD. its suprising im so skinny cuz i eat like a teenage boy(; i love fast food haha.
  8.   idkkkkkkk. stuufffff.
  9.   wherever my hobo is♥ hahahhaa
My Faves…
  1.   how i met your mother, glee♥, ect, lol i watch anything thats on(:
  2.   my girl, legally blonde, sixteen candles, yeah those are my favorite movies!
  3.   nevershoutnever, boys like girls, bruno mars, the ready set, ect.
  4.   the last song was sooo good!
  5.   i fail at video games x_x i guess pacman haha
  6.   lol uhm idk. i think all female celebrities are dumb sluts :P
Style Sense
  1.   not really a person, but i like the whole french girly light pink floral antique-y style.(:
  2.   charlotte russe. hot topic. i have a weird stlyle. i love like gothic & emoish stuff (i hate those words but their the only ways to describe hot topic haha) but im such a girly girl. i wear my mood haha(: oh and i also love hollister and pacsun and aeropostale!!!! =D
  3.   uhmm.......cake batter....from hollister!(:
  4.   mascara, eyelash curler, my foundation powder, and light pink lipgloss. thats all i wear(:
  5.   ooohhhh . . . hmmm . . . idk my hoodies & skinny jeans(:.
Guyville
  1.   nope, no, im only 13 haha
  2.   a looottttt....(;
  3.   sweet & caring & shy. kinda like me lol but less hyper
  4.   martin johnson, christofer drew, ecttt
Daydreams
  1.   author...something in cosmatology...im not sure yet!
  2.   i want to travel to europe and live there for a few months, but when im like having a family...idk, a nice little victorian town near a beach(:.
  3.   italy. im an italian girl and i cannot wait to taste real italian food, not thathere!
  4.   ......o_o
  5.   "if you live to be 100, i want to be 100 minus 1 day so i'll never have to live without you." ~ winnie the pooh. ♥
Either…Or
  1.   neitherr. im a girl who likes sleeping but gets up early lol
  2.   chocolate
  3.   righty
  4.   ..idk..dumb question hahaha
  5.   i like it when things are clean but i hate cleaning...lol
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      playing soccer haha and babysitting(;
  2.   soccer...didnt i go over this silly billy...
  3.   idk
  4.   hbythytgh
  5. Goal Girl
      tyuhty7uh6im bored now so this thing has ended, goodbye(:
  6.  
  7. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
The supermarket aisles are lined with pastel treats. Even if you don't celebrate Easter, what's your fave candy?



 
 

Score sweet spring reads!

 

 

Want to win this incredible trio of titles? CLICK HERE for your chance to score GL's Spectacular Spring Books Guide 2014

 
Posts From Our Friends

sponsored links