More Friends = More Fun


Tweets !

34 MINUTES AGO #GIVEAWAY: 1 shopaholic splurges on all things tech, courtesy of a @Walmart gift card:

15 HOURS AGO #QUIZ: Where will you meet your next crush?

17 HOURS AGO Going #BlackFriday shopping tonight/tomorrow? This will help:


sponsored links

1cutiepie24546's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   capricorn :)
  2.   Funny, Jewish, and Outgoing! :)
  3.   23
  4.   GREEN! For many reasons!
  5.   I have a brother and a sister, both younger
  6.   People say i look exactly like Lindsay Lonhan
In A Nutshell...
  1.   Lunch.
  2.   SUMMER so there's no school!
  3.   soccer,softball,swim team,Cross Country, tennis, football, basketball, etc.
  4.   Swim team, softball, homework, with friends, txting... on facebook! at a party!
  5.   my brother! haha! such a mystery...
  6.   she understands me and my craziness
  7.   thai food! OMG yummy!
  8.   cereal! Just learned how to make toast!
  9.   New Jersey! I love love love the beaches! The shells are HUGE! ( : LOVE SURFING!!!!!!
My Faves…
  1.   ABC family. It's not really shows for family though!
  2.   The Hangover! GOD that movie was HILARIOUS~
  3.   Kesha
  4.   Idk. I don't read very often.
  5.   Mario!
  6.   Jeanette Mccurdy
Style Sense
  1.   Raven Symone in thats so raven
  2.   Hot Topic~
  3.   Normal. If I get a flavor, i have to lick it off. LOL
  4.   Mascara!
  5.   My t-shirts, and sandals now that its summer
  1.   Yes but not one now.
  2.   4
  3.   funny cute smart nice, and snugg-able.
  4.   Taylor Laughtner all the way!
  1.   President of the United States
  2.   anywhere near a beach!
  3.   Israel they have everything!
  4.   Give to a charity
  5.   have a fun and happy life or live laugh love
  1.   Night owl soooooooo totaly! I can't even wake up in the morning! LOL
  2.   Chocolate duh!
  3.   righty... :)
  4.   Movie in a theater mmmmmmmmmmmm.. popcorn!
  5.   both... mostly a neat freak starting tomorrow... haha!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      jump roping, now running, and swimming and softball
  2.   soccer, swim team, softball,
  3.   Lit- My own worst enemy! Soooooo my fave song! The Click 5-Kidnap My Heart, Demi Levato-Get Back, Queen-We Will Rock You, Just The Girl-The Click 5, Miranda Crosgrove-About You Now, Demi Lavoto-LaLa Land, Lit-My Own Worst Enemy, Pink-Who Knew, The Clash-I Fought The Law
  4.   The 4 week plan to get a flat stomach from GL! (:
  5. Goal Girl
      To follow the Healthy You Program
  6.   Flatter stomach
  7.   GL`s Healthy You Program
  8.   Shawn from the olympics... totally forgetting her last name right now! Sry!
  9. Tasty Eats
      Salad and spinach Fritata mmmmm
  10.   green bean casserole
  11.   I read... if i watch tv they talk about food! haha
  12.   boys, fun things to do, and workout plans
  13.   school!! uuuuh
  14.   Yes!!!!!!!!!! Yay!!!!!!!!!!!!!! ( - =
  16. My Healthy You Journal  
comments powered by Disqus
What do you wear on your lips?


Dazzle this season with decorations from Duck Tape!



'Tis the season for holiday crafting—and these are seriously cute! CLICK HERE to get the how-to for our five festive favorites.

Posts From Our Friends

sponsored links