Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

25 MINUTES AGO HELP! I cant get guys to like me because this one guy constantly tries to ruin my rep: http://t.co/LEOUYEYEzr

12 HOURS AGO First time runnners: This is how ya get prepped for your first race! http://t.co/Fj5hMpOn7r

15 HOURS AGO Which @5SOS guy ditched the group? http://t.co/ha18y5CgrB

 

sponsored links

Apples2's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Taurus (April 22)
  2.   Hyper, blonde, and athletic
  3.   8
  4.   Aqua and Turquoise
  5.   2 bros and 1 sis
  6.   idk
In A Nutshell...
  1.   English
  2.   Hang out with friends, Homework, cross country or track practice
  3.   Cross Country,Track, and Hockey
  4.   Sleeping or at a friend's house
  5.   I love DOLPHINS!
  6.   She loves doing the crazy stuff with me even if its down right embarrassing lol
  7.   Mac-N-Cheese
  8.   A Mess
  9.   New York
My Faves…
  1.   Spongebob Squarepants,Project Rnway,Toddlers in Tiaras,Modern Family,Glee,Survivor,and Amazing Race!
  2.   The Spongebob Squarepants Movie, Aquamarine,Stand By Me, and Ferris Bueller's Day Off(ik its an oldy but i love it!!)
  3.   Black Eyed Peas,Ke$ha, Likea a G6!! and Taylor Swift
  4.   Twilight series!!!
  5.   I don't really play any
  6.   Britney Spears
Style Sense
  1.   idk
  2.   Abercrombie,Delias,Claires,Aeropostale,and Hollister
  3.   Apricot
  4.   Don't have a make-up bag
  5.   clothes duh
Guyville
  1.   No and No
  2.   1;)
  3.   Funny, Sweet, Nice, Athletic, Tall,Cute, Outgoing, Likes me for who i am,and when i walk by he says to his friends "That's her"<3
  4.   Taylor Lautner but I'm going to marry him!!!!!
Daydreams
  1.   Actress,Spy, or personal trainer
  2.   New York City
  3.   Australia
  4.   Give Some to Charity, Family, Friends, and Me!
  5.   hide electronics before showing your parents your report card!Haha!
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   Movie in a Theater
  5.   In Between
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Running
  2.   Track and Cross Country
  3.   summertime guys,omg,i gotta feeling,imma be,like boom,ridin solo and Like a G6!!!!
  4.   Don't Give Up!EVER!
  5. Goal Girl
      Run 3 Miles Non Stop
  6.   Eating Healthier
  7.   Energy Drinks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8.   idk
  9. Tasty Eats
      Frozen Peas
  10.   Mac-N-Cheese
  11.   Brush My Teeth
  12.   Everything and anything!!!lol
  13.   maybe a litttle on boys every now and then
  14.   yes
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
You've never been more embarrassed than when...


 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links