Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO This #GLgirl gives you the scoop on gorg glowing skin: http://t.co/iY3iYtAtF7

5 HOURS AGO Currently swooning over these adorbs beach bags: http://t.co/GT2oH9Il1x

6 HOURS AGO Unleash your inner bookworm with our fave award-winning reads: http://t.co/WVbM9Uj7aj

 

sponsored links

BrownEyedGirl10's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Virgo
  2.   goofy,trustworthy and funny
  3.   10 :))
  4.   PINK..or blue..maybe purple...coral is nice...idk Ha :))
  5.   Little sister and brother
  6.   i really don't know... maybe Shailene Woodly? Yeah we'll go with her :D
In A Nutshell...
  1.   uhhh Science i guess but i really like Bible :)
  2.   Listen to music,softball,playing my guitar<3,homework,watch tv,walk the dog,read,hang with friends ect.
  3.   Love to play Softball and i like watching baseball and basketball and football sometimes...pretty much all of em :)
  4.   Softball games or practices,hanging with friends,Playing the guitar :)
  5.   I like them all :D
  6.   I'm always happy and having fun when i'm with em :)
  7.   CHEESE PIZZA! :)
  8.   ...a fool of myself xD
  9.   florida 8)
My Faves…
  1.   American idol,Big time rush,secret life of the american teenager
  2.   happy feet! :D
  3.   Talor Swift,Owl City,Toby Mac,Britt Nicole,Brandon Heath,Colbie Callet,Matthew West
  4.   the left behind series
  5.   Dont really play video games anymore i used to b obsessed with pokemon xDD
  6.   Talor swift <3
Style Sense
  1.   uhhh dont really have one ha
  2.   Claires,Aeropostal
  3.   CHERRY!
  4.   uh dont wear makeup...
  5.   my white Aero cami :)
Guyville
  1.   nope and nope =/
  2.   2 maybe...
  3.   Gotta be a Christian,funny,cute,caring,sweet,sporty
  4.   uhmmm dont really have one =/
Daydreams
  1.   Singer,Actress or an Interior Designer (all 3?)
  2.   Beverly Hills or LA,or maybe just where i am now :)
  3.   Go on a shopping trip in Paris or uhm the Bahamas or something :D
  4.   give 10-15% to my Church & some to charity then go shopping for a whole new wardrobe with my bffs,redecorate my room and give some to my family
  5.   Jesus cares!
Either…Or
  1.   i'm more of an afternoon person.... :D
  2.   CHOCOLATE!
  3.   righty
  4.   Both r awesome :)
  5.   kinda slob-ish
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Uhm Softball practice :)
  2.   Softball
  3.   Taylor Swift,Owl City,Britt Nicole,Colbie Callett ect.
  4. Goal Girl
      to stay the weight i am at
  5.   getting stronger (pretty much every week :D)
  6.   3 muskateer bars :DDD
  7.   Jennie Finch(softball player if u didn't know)
  8. Tasty Eats
      fruit
  9.   ...Salad? Ha i dnt really cook much
  10.   I usually eat it...I have a fast matabolism... :D
  11.   boy problems!I'm pretty good with that kinda stuff
  12.  
  13. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
The supermarket aisles are lined with pastel treats. Even if you don't celebrate Easter, what's your fave candy?



 
 

A magical mission

 

 

In The Mark of the Dragonfly, Piper embarks on a dangerous journey to save a young girl. CLICK HERE for all the details—plus share your story to win a copy of this epic tale. 

 
Posts From Our Friends

sponsored links