Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

5 HOURS AGO Fresh ways to fab up your farm fruits and veggies: http://t.co/qKD3VLEa2m

8 HOURS AGO 5 adorbs gladiator sandals to gear up in: http://t.co/3JCSg00FV9

10 HOURS AGO LOL your way to flat abs with cute 'n' punny workout tanks: http://t.co/gbVy2dpG7Q

 

sponsored links

Galagem's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Aries
  2.   Invader Zim dominates.(Laugh, and I will plunge you into a nightmare world from which there is no waking)
  3.   Lucky? Moi? I like 13!
  4.   Purple
  5.   Are younger than me and girls.
  6.   Billie Piper, but brunette
In A Nutshell...
  1.   Favorite? like, as in, I LIKE it? heh heh, yeaaaaaah....
  2.   Idk. It depends on my mood.
  3.   what the--a sport? spoooort--not farmiliar with the concept.
  4.   whatever i feel like. Maybe watching invader ZIM, maybe eating waffles. Who knows?
  5.   GIR would be the ultimate pet
  6.   our long-distance relationship makes the time together better.
  7.   SUSHI!!!!
  8.   food. I <3 cooking
  9.   Epcot
My Faves…
  1.   Invader Zim
  2.   Invader Zim; THE NIGHTMARE BEGINS
  3.   Ke$ha
  4.   whatever I happen to be reading
  5.   NONE. I
  6.   Me. I am female, and I am a star cuz "i shine through life like a beacon, showing the way for others. But on the inside I'm messed up, and I wish I could be my own beacon." -Meg-Meg-bruce, My Own Beacon
Style Sense
  1.   Megan Fox
  2.   target
  3.   strawberry
  4.   Lip Gloss!!!!
  5.   What the--ONE????????? Whaddaya mean, ONE??????
Guyville
  1.   "Three boys, I loved. Three boys, loved me. Three boys are single now, and so is one girl..."- Meg-Meg-Bruce, Three Boys
  2.   "Numbero uno, sweetheart! That's what I wanna be! Numbero uno, chica! Thats what I gotta be! One love, one heart, one girl, one world! Numbero uno; the BEST NUMBER IN THE WORLD!" Meg-Meg-Bruce, Numbero Uno
  3.   smart, fairly loaded, cute, sweet, and LOYAL!
  4.   Greyson Chance!!! He is cute, talented, and famous. LOVE HIM!
Daydreams
  1.   Lawyer
  2.   Paris
  3.   Hawaii
  4.   uh, two words. SHOPPING SPREEEEEE!
  5.   "Party party party like you've never heard of decaf! Party party party like you nevah have before! Don't need no beer, don't need no boy, I just wanna, just wanna party party party like the party tonight!"~Meg-Meg-Bruce, Party Party Party
Either…Or
  1.   Night is Right!
  2.   Strawberry
  3.   Righty
  4.   Theater, DEFIANTLY!
  5.   uh...depends on who's reading this. if u r my mom, o ya, I'm neat! if u r not, can you say "my locker is a hurricane site"?
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      dancing like a freaky person
  2.   volleyball
  3.   Gummibar- Hey, laygh, and you die. Try the song "Blue"
  4.   IDK
  5. Goal Girl
      IDK
  6.   IDK
  7.   IDK
  8.   again...IDK
  9. Tasty Eats
      pears!
  10.   wontons
  11.   am hungry
  12.   whatever! i dish out like a vegas dealer!
  13.   whatever i ask 4. I can dish it to others, but not to myself.
  14.   the more the merrier!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

Are you allowed to wear makeup?




 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Life moves fast...

 
 
But here's a book that'll help you keep up.
CLICK HERE to win the NIV Teen Study Bible!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links