Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

5 HOURS AGO You know you wanna wear a sweater on Thanksgiving...here's how to rock it: http://t.co/hhSGNIzUT6

8 HOURS AGO Need a style upgrade? Enter to win a pair of @mirabellagirl slouchies for your UGG boots: http://t.co/ggzprnMsbF

9 HOURS AGO Now even shy girls van get their flirt on: http://t.co/UCVNh5a7Wx

 

sponsored links

Glittergirl200's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Capricorn
  2.   Hyper, giggly, fashionista
  3.   42! (my crushes basketball #)
  4.   PINK!!
  5.   1 sister!!
In A Nutshell...
  1.   Science
  2.   Dance
  3.   Dance!!
  4.   Mini fashion shows in my room!
  5.   Fezzik my English bulldog puppy!
  6.   I have 2: one always listens, and one always cheers me up!
  7.   OMG! I love sushi!
  8.   People laugh!
  9.   Colorado baby!!
My Faves…
  1.   Good luck Charlie!
  2.   Ella Enchanted!!
  3.   Taylor swift! I'm a total swiftie!
  4.   Sarah Dessen!!
  5.   I like the wii!
  6.   Zendaya
Style Sense
  1.   I don't have one... lol
  2.   American eagle
  3.   Strawberry!!
  4.   Baby lips!!
  5.   Jeans!
Guyville
  1.   Yes! It lasted 1 month!!
  2.   2!!! They are so funny!
  3.   Very sweet and funny!! Cuz I love to lol!
  4.   The whole one direction band!!!!
Daydreams
  1.   Fashion designer or professional dancer!
  2.   Paris, France
  3.   The beach!
  4.   Donate half to charity, and I'll use the other half for a shopping spree!!
  5.   When life gives you a hundred reasons to cry, give life a thousand reasons to smile!
Either…Or
  1.   Night owl!! WHO! WHO!
  2.   Vanilla
  3.   Righty
  4.   Dvd!!
  5.   Slob wanting to be a neat freak!!!!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Yoga, to calm my hyperness!!
  2.   Dance
  3.   My workout playlist! It has a bunch of really upbeat songs that I love!
  4.   Always stretch before you workout!
  5. Goal Girl
      To eat more fruit everyday!
  6.   My posture!!
  7.   Girls life workout section!
  8.   Gabby Douglas!
  9. Tasty Eats
      A cutie and a bottle of water!
  10.   I love steak and potatoes! YUM!
  11.   Eat them anyways! I am so unhealthy!!lol sometimes I don't though.
  12.   Nothing! I'm terrible with advice!!
  13.   Working out on a daily basis!
  14.   Yes!!
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
Happy Thanksgiving! What are you most thankful for?


 
 
X

Teenage girl...and assassin nun? Meet Annith in Mortal Heart

 

 

Mortal Heart—the third and final chapter in the His Fair Assassin trilogy—follows a trio of teen girls trained in the dark arts of spying and murder. CLICK HERE to catch up on the first two books...and get a sneak peek at the gripping conclusion in Mortal Heart

 
Posts From Our Friends

sponsored links