Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

6 HOURS AGO This is who won big at the #KCA: http://t.co/zMZHJbGaUe

9 HOURS AGO Dear Carol: How can I turn my attitude around? http://t.co/M1HMfEUmGP

10 HOURS AGO RT @kelliberglund: Yay thank you guys so much for participating in my #GLkelli chat! And huge thanks to @girlslifemag! 💘

 

sponsored links

Honeybee116's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Libra
  2.   Funny, weird, and cRaZy!!!!!!!
  3.   13
  4.   B.L.U.E & PURPLE!!!
  5.   I have a bro.
  6.   IDK if I have one....... could be Emma Watson
In A Nutshell...
  1.   Language Arts or music hands down
  2.   HOMEWORK!! (Yeah... I'm not excited about homework... I just kinda have ta do it) then bike ride :)
  3.   Play: Lacrosse/ Cross Country MARCHING BAND!! Watch: FOOTBALL
  4.   Tae Kwon Do, homework, reading fanfiction, and.... SLEEPING (plus: On my laptop surfing the web)
  5.   bunny
  6.   She's my sistah!
  7.   PASTA CARBONARA
  8.   friendship bracelets
  9.   London
My Faves…
  1.   Glee or Big Bang Theory
  2.   Any Disney movie, Percy Jackson, and any of the Harry Potter movies!!!
  3.   GLEE CAST! or Ministry of Magic
  4.   Pretty Little Liars series, The Luxe Series, Harry Potter (not in that order though)
  5.   none. I barely play video games. unless reading on your DS counts...
  6.   uh... Emma Watson or Bonnie Wright, possibly Maggie Smith (McGonagall)
Style Sense
  1.   ME!!! (I'm very original and sometimes follow the trend. Otherwise, I wear what I want to wear... and what I look good in. No need for embarrassment.)
  2.   American Eagle
  3.   don't have one....
  4.   Mascara
  5.   JEANS and sweatshirts
Guyville
  1.   Nope and Nope
  2.   uhhhh....... one that I could actually get. Tons I can't (as in celebs and fictional characters.. kind of a problem.. :))
  3.   HARRY POTTER or a guy who's funny, cute, kind, and loves music
  4.   Daniel Radcliffe, Darren Criss, Taylor Lautner
Daydreams
  1.   BEST-SELLING NOVELIST!!!
  2.   hmm.... idk London most likely
  3.   LONDON!
  4.   uhh.... .idk (hmmmm..... I really don't know. Wow. Thats weird, maybe I'll buy the rights to Harry Potter...)
  5.   it changes... frequently
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate duhr!
  3.   Righty
  4.   hmm.... depends on the movie
  5.   in da middle :)
 
comments powered by Disqus
X
 

 

If you could score any spot on the cheerleading squad, which one would you pick?




 
 

Score a bouquet of books with our Spectacular Spring Reads giveaway

 

Looking for some amazing new titles to start your spring off right? Check out our guide to the best books of the season and you could win! 

CLICK HERE to enter.

 
Posts From Our Friends

sponsored links