Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO See what reality star is getting bullied behind the runways!: #StopBullying http://t.co/8dWrkf6fRu

10 HOURS AGO Is there space between you and your guy now that you’re BTS? Help decode the situation here: http://t.co/IN1fP6QYcM

11 HOURS AGO That *very* awkward moment when you and your bestie are crushing on the same cutie: http://t.co/ihRzxuWfDU

 

sponsored links

JonasTwilight's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Virgo
  2.   Awesome,Friendly,Smart
  3.   PURPLE!!!!!!
In A Nutshell...
  1.   Science ☺
  2.   uh HOMEWORK??
  3.   rollerskating
  4.   depends on what day...
  5.   my dog
  6.   we can have entire conversations just in sarcasm
  7.   people laugh? I don't know
  8.   a Beach :)
My Faves…
  1.   Big Brother
  2.   Get Smart
  3.   Pierce the Veil, Hands Like Houses (yeah, I see my username. forgive me. I was 10.)
  4.   All of them
  5.   Professor Layton
Style Sense
  1.   Hot Topic
  2.   vanilla or cherry
  3.   black eyeliner
  4.   my fave t- shirt
Guyville
  1.   Nope and probably never will because I'm a loser.
  2.   1
  3.   Kellin Quinn :o. Unfortunately he's married and way older than me.
Daydreams
  1.   Published author
  2.   an undescovered island... but with space to build a house
  3.   Donate some, spend some
  4.   Sunshine, there ain't a thing that you can do that's gonna ruin my night
Either…Or
  1.   Night owl.
  2.   Vanilla
  3.   Right
  4.   movie theater
  5.   somewhere close to neat freak...
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      just getting outside
  2.   rollerskating
  3.   anything by Pierce the Veil or Hands Like Houses
  4.   eat potato chips and see where that gets you and go from there.
  5. Goal Girl
      to lose my stomach fat.
  6.   sleeping
  7.   sleeping
  8. Tasty Eats
      chex mix
  9.   spaghetti..................
  10.   eat them.
  11.   Just about anything ☺ I give great advice
  12.   being less awkward
  13.   Yup☺
  14.  
  15. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

What is your school bag must-have?




 
 
X

Win a beauty bundle from Jane!

 

Go back to school with the perfect fall face.

CLICK HERE to check out three trendy

new looks from Jane Cosmetics,

then snag one for free! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links