Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

3 HOURS AGO 3 teas to cure your cold: http://t.co/zYSGlhia8d

3 HOURS AGO Happy Halloween! #turnup #hocuspocus #halloween http://t.co/6wS0e0H4cs

4 HOURS AGO Tired of your mom nagging you for relaxing in your free time? http://t.co/UoPmqT3cfV

 

sponsored links

LoganBTR48's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Libra
  2.   smart, cute, funny
  3.   18
  4.   PINK
  5.   one verrrryyyyy loud brother
  6.   Selena Gomez
In A Nutshell...
  1.   creative writing
  2.   listen to Big Time Rush on my iPod
  3.   hockey!!
  4.   Hanging with my BFF Nicole
  5.   Yorkies!!
  6.   she is crazy and sooo much fun!!!
  7.   salad
  8.   bracelets
  9.   Los Angeles
My Faves…
  1.   Big Time Rush
  2.   Big Time Audition
  3.   Big Time Rush
  4.   13 by Lauren Myracle
  5.   ??? LOL
  6.   Taylor Swift or Chelsea Kane
Style Sense
  1.   a cute clutch
  2.   dELiA*s
  3.   Strawberry
  4.   Lip gloss
  5.   My karma off the shoulder shirt
Guyville
  1.   Yes i use to date a guy last year but we broke up. And not currently, but i am asking someone out soon ;)
  2.   2
  3.   Smart, funny, and A LOT like Logan Henderson
  4.   Logan Henderson duh <333
Daydreams
  1.   Writer
  2.   Paris
  3.   Paris
  4.   Go and meet Big Time Rush
  5.   "Its the only life you got so you gotta live it Big Time"
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Vanilla
  3.   Righty
  4.   DVD
  5.   Neat Freak
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Yoga
  2.   Tennis
  3.   Big Time Rush
  4.   never give up, go the extra lap or do the extra sit up, its so worth it
  5. Goal Girl
      Lose a few pounds but other than that i am happy with my body
  6.   a new ti kwon do move lol
  7.   My dad and mom, they both are really healty
  8.   Bethany Hamilton
  9. Tasty Eats
      granola
  10.   my dad's salads he makes them sooo good!!!
  11.   have salt and vinigar chips ;( they are really good though haha
  12.   Boys, i am really good with helping girls with their crush problems
  13.   Drama Queens, i cant stand them
  14.   yep!
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
You’re at a Halloween party and someone is wearing the same costume as you. What do you do?



 
 
X

6 books to curl up with this season...

 

It'll be one fierce fall when you pick up our six picks from the bold new batch of Fierce Reads. CLICK HERE to check out the titles, score free chapters and more!

 
Posts From Our Friends

sponsored links