Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO YAY! :) RT @ssydneytaylor: Had a blast seeing and meeting so many empowering and go-getting young girls at the #GLRockYourLife event today!

AN HOUR AGO STOP. EVERYTHING. The @LilyPulitzer collection debuts at @Target today! #need #springstyle #shoptilyadrop

2 HOURS AGO Did you catch #WhatTheWhatWeekend?: http://t.co/PUhQKQhFph

 

sponsored links

LupinLady's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Pisces
  2.   Happy, funny, stylish
  3.   16
  4.   Purple!!!!!!!!
  5.   1 eeeevil little sister!
  6.   Reese Witherspoon
In A Nutshell...
  1.   English
  2.   Read.... ik im a dork! Don't judge me! haha
  3.   None! I am the anti-athletic!
  4.   Reading, surfing the net, hanging out with friends
  5.   It's between dogs, guinea pigs, and horses
  6.   She's always up for talking
  7.   Stir-Fry
  8.   Ummm nothing without somehow messing it up!
  9.   Mexico and Europe
My Faves…
  1.   America's Next Top Model
  2.   The League of Extraordinary Gentlemen
  3.   Cobra Starship, 3OH!3, and Justin Bieber- I heart him!!!
  4.   Molly Moon series
  5.   None! I'm not allowed to have any, but I don't really like them anyway!
  6.   Reese Witherspoon and Leighton Meester
Style Sense
  1.   Magazines
  2.   Ridgedale, Nordstrom Rack, Arbor Lakes
  3.   Whipped vanilla or pink mint
  4.   Eyelash curler
  5.   My super-awesome fit jeans
Guyville
  1.   Nope :(
  2.   1 AH-MAZING guy!!!
  3.   A guy who adores me for myself, and who is funny and cuh-yute!
  4.   Robert Pattinson and Justin Bieber <3 <3 <3
Daydreams
  1.   A cake decorator or an author or an actress!
  2.   Paris or New York or L.A. or England!
  3.   Cruise in the Carribean with plenty of cute guys onboard!
  4.   Go shopping!
  5.   "Peace, love, and lipgloss" and "Don't judge me!" haha
Either…Or
  1.   Night owl
  2.   It depends, right now it's ch-ch-ch-chocolate!
  3.   Righty!
  4.   Theater... yummy popcorn!
  5.   Kinda inbetween
 
comments powered by Disqus
X
 
What subject do you know you're gonna ace this year?
 
 




 
 

*Shine* this season with the Fresh Spring Picks giveaway

 

Have your best spring yet with our amazing bounty of books and beauty products. 

CLICK HERE for your chance to win it!

 
Posts From Our Friends

sponsored links