Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Learn these beginner poses and become the next pro at yoga! http://t.co/FRwmboprw5

2 HOURS AGO Find out your body confidence: #GLQuizzes

3 HOURS AGO Learn our tricks on how to talk to the new cute boy in school! #GLLovesBoys http://t.co/NdSgKaUXFl

 

sponsored links

Mal<3ssports's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   scorpio
  2.   athletic, *crazy*, VERY countryish/red-necky
  3.   4
  4.   purple
  5.   a little brother
  6.   idk
In A Nutshell...
  1.   art
  2.   text
  3.   football
  4.   hanging with my friends, hunting, fishing, riding 4wheelers and dirtbikes, mudsliding down hills
  5.   my dogs Jordan and Indy
  6.   she keeps my secrets, always makes me laugh, shes dropdead gorgous.................this could go on forever..........
  7.   steak
  8.   friends
  9.   florida
My Faves…
  1.   im not much of a tv person
  2.   the blind side
  3.   jason aldean, told yall im country.......all the people that i know like pop...ewww
  4.   So B. It
  5.   i dont play video games
  6.   selena gomez
Style Sense
  1.   ??? dont know this either
  2.   American Eagle, Abercrombie, Hollister
  3.   vanilla
  4.   purple eyeshadow
  5.   my cowgirl boots
Guyville
  1.   ya, nope and proud
  2.   2
  3.   one that compliments me and is honest and athletic and makes me lol and my friends gotta like him and hes gotta like my friends
  4.   taylor lautner
Daydreams
  1.   interior designer
  2.   i like where i am
  3.   hawaii with friends
  4.   find a cure for breast cancer
  5.   life isnt about waiting for the storm to pass, its about learning to dance inthe rain
Either…Or
  1.   night owl
  2.   vanilla
  3.   both :) im ambidextrious
  4.   dvd
  5.   SLOB
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      running
  2.   basketball
  3.   idk
  4.   drink ALOT of water
  5. Goal Girl
      idk
  6.   nothing
  7.   listening to music
  8.   michael oher
  9. Tasty Eats
      salad
  10.   steak and a sweet potato
  11.   eat them
  12.   guys
  13.   friends
  14.   no
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

It’s the usual Saturday sleepover night and it’s your turn to pick the flick. You choose…




 
 

Win a beauty bundle from Jane!

 

Go back to school with the perfect fall face.

CLICK HERE to check out three trendy

new looks from Jane Cosmetics,

then snag one for free! 

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links