Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Now even shy girls can get their flirt on: http://t.co/c0HifzMGQb

4 HOURS AGO Who knew babies and sloths (yes, sloths!) could be such good friends? http://t.co/t3cHUse1PC

5 HOURS AGO ICYMI @Zendaya's starring in a brand new movie: http://t.co/1VDEbqpbHp #zswaggers

 

sponsored links

MegZroxsox's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Sagitarious
  2.   Funny, Crazy, Random
  3.   11
  4.   LIME GREEN!
  5.   brother, he'd probably kill me if I posted his name...
  6.   Jennifer Garner
In A Nutshell...
  1.   Social Studies
  2.   Soccer/Dance
  3.   Soccer
  4.   hanging out with my bffl callie(pouch) or playing guitar and posting videos of my covers... www.youtube.com/megiscool123
  5.   Can't say... I have multiple pets
  6.   we spazz out together...example...we call each other pouch...yaa its a long story
  7.   Heath Ice Cream
  8.   Jewlery. My friends tell me I'm a great earring maker!
  9.   Fiji! orrr mexicoooo
My Faves…
  1.   Modern Famiily omigoddddd
  2.   17 Again!!! oo and the sixth sense hehe...and 13 going on 30...andddd omg happy gilmore!!! yuppp
  3.   JUSTIN BIEBER OMG!!!! <3<3<3
  4.   anything by nicholas sparks omigod
  5.   The Legend of Zelda: Twilight Princess (LOL i'm kinda nerdy haha)
  6.   Taylor Swift!!!YEAA T SWIFTY!!!
Style Sense
  1.   Selena Gomez
  2.   Aeropostale-SO cute clothes for really good deals!! AE is awesome too
  3.   Pink Lemonade
  4.   Cherry Lip Balm- I don't wear make up except lip gloss really; I'm really casual, plus im a big fan of the whole no makeup thing..i think it looks angelic
  5.   Dark Skinny Jeans
Guyville
  1.   ya...no. But I like being single ;) u can gush ovr sexy guys w/o bein guilty
  2.   1 and he is frickin HAWT
  3.   justin bieber :)
  4.   JUSTIN BIEBER omg hes so hawt...... also taylor lautner *sigh*...
Daydreams
  1.   Environmental Researcher, I want to end Global Warming, or Doctor searching for ways to cure cancer, or Human Rights activist (not the kind that gets in jail, though :P
  2.   Stratford, Ontario!! then i could stalk jb!!! jjkjk uhm hollywood i could go celeb spotting a ton
  3.   Italy!!!!!
  4.   Go on a huge shopping spree with my BFFs, only using 250,000 (ok, well that's not really an ONLY but still...) then I would donate 750,000 to Children's Hospital.
  5.   Don't fight fire with fire... you'll just get burned, and Live Laugh, Love, Learn, and finally Shoot for the moon, because if you miss, you'll get the stars!!!
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate... Unless you're talking ice cream, then vanilla! lol
  3.   Righty
  4.   Movie in a theater, oh yeah. haha. but i guess also flick on dvd, hello netflix!!yaa i do both i guess
  5.   neither haha XDDD
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Running on a two mile course near my house, or 5Ks in the summer. also 100 situps evry night and a couple one minute planks and leg lifts and stuffff
  2.   SOCCER!!! (lol im a soccer freak)
  3.   For working out, Eminem Lose Yourself and Forever by drake lil wayne kanye west and eminem...cuz eminems a beast
  4.   Work hard and you will be rewarded; leave it all on the field
  5. Goal Girl
      to continue to eat healthy
  6.   Hmm... I dunno. I just won a pie in a 5K this morning (7/4/09) so improving my cross country running
  7.   everyone on my team. They are soo encouraging!
  8.   Michelle French and Mia Hamm
  9. Tasty Eats
      oatmeal... it's kinda weird but yumm
  10.   Pasta
  11.   Snack on things like oatmeal with brown sugar, to get my sugar craving, but still eat healthy
  12.   interpreting things (does he like you, does he not?), school stuff, fashion, friends, basically EVERYTHING. BTW if you are part of club PEACE GIRL or want to join, I'm a mod for that so then you would just post your question on that profile. (If you do that, though, I might not get to answer because there are 4 other mods...)
  13.   Not really anything right now (oh, relaxing summer) but when I do need something I'll post it on someone's profile or put it here. Thx!
  14.   Well, I'm not really trying to lose weight or anything (I'm 12 and I'm not exactly fat, just average) I just exercise for fun. (soccer, dance, track, etc.)
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
It's Black Friday! What's your shopping goal today?


 
 
X

Teenage girl...and assassin nun? Meet Annith in Mortal Heart

 

 

Mortal Heart—the third and final chapter in the His Fair Assassin trilogy—follows a trio of teen girls trained in the dark arts of spying and murder. CLICK HERE to catch up on the first two books...and get a sneak peek at the gripping conclusion in Mortal Heart

 
Posts From Our Friends

sponsored links