Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

6 HOURS AGO Wanna see what the stars have in store for your future? http://t.co/t6rGzm22ZX

9 HOURS AGO Our secret for beating bestie battles: http://t.co/VHvHgYJ4lj

10 HOURS AGO 20 ultra-easy fashion DIYs: http://t.co/sqS2OUFOue

 

sponsored links

Princez97's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   cancer... crab
  2.   nice, athletic, outgoing
  3.   8
  4.   PINKK! and turquoise!
  5.   My younger brother
  6.   hmm... not sure!
In A Nutshell...
  1.   lunch or passing period.. best time to talk
  2.   texting, homework, sport practice, hanging with friends
  3.   i play basketball, softball, and volleyball and i love to watch football and hockey
  4.   shopping, hanging with friends, sleeping, going to my brother's football games
  5.   puppies.. :)
  6.   she is always there for me and she is makes me laugh!!
  7.   hmm.... italian or chinese
  8.   cereal..?
  9.   hawaii or california or mexico
My Faves…
  1.   Kate plus 8, americas got talent, iCarly, biggest loser, Wizards of Waverly Place
  2.   blind side, RV, click
  3.   luke bryan, toby keith, boys like girls, tim mcgraw, taylor swift
  4.   the last song
  5.   we cheer 2! hahh
  6.   taylor swift or selena gomez
Style Sense
  1.   converse, gladdiator sandles
  2.   aeropostale or kohls!
  3.   pina colada!
  4.   eye liner and mascara
  5.   sweatshirt and gray boots
Guyville
  1.   nope!
  2.   like 4 or 5
  3.   funny, my best friend, is there for me, and who cares about me
  4.   hmm... not sure
Daydreams
  1.   a reporter for the today show
  2.   Nashville, Tennessee
  3.   nyc
  4.   go shopping! :)
  5.   dreams come true, someday my prince will come, live your life, just do it, only true friends act like sisters.. stealing clothes, laughing about nothing, taking pictures, fighting about stupid stuff, and loving each other, always strive to do better than your best, always give 110%, do not try your best, success is not a destination it is a journey, everything happens for a reason even the saddest things, appreciate what you got, never look down on yourself
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Vanilla
  3.   Righty
  4.   dvd because i love to cuddle up on the couch with a blanket and cry and laugh as loud ad obnocious as i want
  5.   in the middle
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      softball practice
  2.   softball, basketball, volleyball, cheer
  3.   rain is a good thing, heart heart heartbreak, young forever, joker, and lots more
  4.   give 110% not once in a while but all the time
  5. Goal Girl
      become a size 2 and 3 again
  6.   getting in shape for softball season
  7.   making the softball team and my friends
  8.   idk
  9. Tasty Eats
      salad
  10.   salad
  11.   eat them.. bad habbit
  12.   hmm practically anything
  13.   friends and guys
  14.   YEAH SURE!
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 

Are you still obsessed over Frozen?




 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Quiz: Which character from The Giver are you?

 

Are you sweet like Fiona...or daring like Jonas?

CLICK HERE to meet your movie

match-up from The Giver!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links