Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO 4 ways to totally remix your white tee: http://t.co/NylZ5Cylym

AN HOUR AGO RT @Fanlala: Learn the secrets to perfect skin care with @girlslifemag right here! http://t.co/GtREVj2dan

2 HOURS AGO Make your celeb BF dreams come true with #CatchAFallingStar, by @kculbertson: http://t.co/ZDByCnBk5k

 

sponsored links

Sam1220's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Saggitytrr WATEVER it starts with Sag My b day is dec 20
  2.   Funny chill adventrous
  3.   hmm idk
  4.   blue
  5.   gavin (awsome 2 year old bro) my other 2 brothers and my little sister
  6.   selena gomez
In A Nutshell...
  1.   Social studies (we cook!!!) :D
  2.   watch tv or basketball!
  3.   basketball
  4.   cleaning or playing on my iPod!
  5.   Ducky!!!!! Hehe Ducky, Bunny, or Kowala
  6.   Emily! She is my twin Short has brown hair has little mexican and indian in us both think we might go emo but never will and she never lied to me once i <3 her shes the sweetest (sometimes) gal u will meet!
  7.   Pasta mmmmmm mmmmmm good
  8.   Cereal :D
  9.   somewhere where it snows alot!!
My Faves…
  1.   BTR (big time rush) they are soooo cute!
  2.   Blind side, Forest gump and alice in wonder land (the new one with real ppl)
  3.   Ke$ha
  4.   Whats a "book?"
  5.   Club penguin (0nline)
  6.   Selena because shes kiddish friendly, sweet, and pretty and stands out
Style Sense
  1.   Miley Cyrus
  2.   Abercrombie, justice and areopastal
  3.   Coffee :)
  4.   im not alowed to wear makeup :(
  5.   is my zebra shoes, shirt, bow, and my blue flipflops and nike shoes.. wait it said 1 DANG!!!
Guyville
  1.   yes and YES! :D
  2.   2!
  3.   Hmm, the guy who is a cutie and who likes me for who i am. :)
  4.   Taylor Lautner :D
Daydreams
  1.   Actor or singer or hairdresser
  2.   Hmmm idk!
  3.   Hawaii
  4.   Shop!
  5.   keep your earn No pain no game!! Cool beans!
Either…Or
  1.   both
  2.   vanilla
  3.   righty all tha way! :D
  4.   movie theater
  5.   Slob but need to be a neat freak!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      jumping jacks, sit ups
  2.   basketball, football,softball 4wheelin, does that count? :)
  3.   i <3 SEAN KINGSTON!!!!!!!!!
  4.   Try your best and don't give up on your self
  5. Goal Girl
      Have a perfect bod :)
  6.   i really am trying to keep things organized
  7.   staying in shape
  8.   Wilma Rudoph
  9. Tasty Eats
      Kiwi or Orange!
  10.   shrimp pasta
  11.   am watching tv or a movie
  12.   Anything I'm a good listener and a good friend
  13.   how to keep my room clean :/ kinda boring
  14.   Shoosh yeah!!!!!!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
We're on a serious sneaker kick this sec. What's your fave off-the court style?



 
 

Score Splat Hair Chalk!

 

Calling all beauty babes: Want to score a sweet stash of Splat Hair Chalk, then show us your style for a chance to be featured in an upcoming beauty story? CLICK HERE to enter! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links