Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO Bump up your #MemorialDay game with these sweet treats: http://t.co/MV0nzBre75 pic.twitter.com/y3ATfHlZnB

2 HOURS AGO This kiwi-banana parfait is the perf summer snack: http://t.co/QtAqIIU8sD pic.twitter.com/KjQvWAUXBL

3 HOURS AGO #QUIZ: Where will you meet your next BF? http://t.co/VG8aG3qJmW pic.twitter.com/tibq3vTHrH

 

sponsored links

Shialover23's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Capricorn (;
  2.   Unique. Humorous. Free Spirited.
  3.   29
  4.   Lavander
  5.   1 Brother (:
  6.   Britney Spears, Miranda Cosgrovee= I wishh (: The closest i come to looking like a celeb would be , Shay Mitchell
In A Nutshell...
  1.   History
  2.   Watever catches my attention
  3.   I love to watch Gymnastics but i can only play soccer ... sorta . ... LOL
  4.   Shopping <3 , Watching movies , With my friends
  5.   Puppies
  6.   Super Understanding. Shes amazing <3
  7.   Im latina so i love spanish foods
  8.   People smilee (:
  9.   My bedd lol
My Faves…
  1.   Pretty Little Liars, Jersey Shore, 90210. The Lying Game. The Walking Dead. Hart of Dixie. 30 Rock. Glee. Gossip Girl. Bunheads. Couldnt pick one >.<
  2.   Flipped <3
  3.   Britney Spears & Miranda Cosgrove & Cassie Steele & The Beatles
  4.   Hunger Games Trilogy And The Alpha Academy series And The Maze Runner series. I love sistopian society based books >.<
  5.   Anything easy cause im kinda bad at video games :p
  6.   Britney Spears & Miranda Cosgrovee & Audrey Hepburn
Style Sense
  1.   Britney Spears & Miranda Cosgroves. Audrey Hepburn. And Hana Marin & Ariaa From pretty little liarss. Oh and Rachel Bilson .
  2.   Forever 21 , H&M , Blue Mist, Anything with cute things and a deal lol SWAPMEET hahaha
  3.   Watermelonn >.<
  4.   Lipgloss and Chapstick
  5.   My sweaters and cardigans
Guyville
  1.   I have only had 3 . Not the bests /: but Currently single
  2.   1
  3.   Someone who qualifies everything i search forr .
  4.   Shia LaBeouf, Josh Hartnett , Ben Affleck,
Daydreams
  1.   Actress, or a housemom . Well see in the future what i end up becoming
  2.   Portland , Oregan
  3.   Oregon again with Elvia my bestfreind(:
  4.   Shopp<3
  5.   "Live. Love. Laugh. Learn "
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Both >.<
  3.   Rightyy
  4.   Dependss. I like both c:
  5.   A little bit of both :o
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Joggingg.
  2.   Soccer cause its the only one i actually know how to play lol
  3.   Miranda Cosgrove, Britney Spears, The Beatles, Cassie Steele, Two Door Cinema Club, The Strokes and Adam Lambert
  4.   To picture myselff hott and fitt . It motivates to keep going so i could actually look like i do in my imagination
  5. Goal Girl
      to eat right, excercise, and hydrate myself
  6.   Excercising .
  7.   The image of me looking fit. And posters of actresses with great bodies . Not too fatt but also not too skinny
  8.   Shawn Jhonson. Im inspired by the body of artists
  9. Tasty Eats
      Granola bars.
  10.   I eat anything healthy really.
  11.   Share it so im not eating all the fat on my own .
  12.   Boys .
  13.   Beauty and eating rightt
  14.   Yes !
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
X
 
Summer is almost here, which means pool weather is right around the corner! When you lounge poolside what will you be rockin’?



 
 

Design your dress with Duck Tape for a chance to win $10,000

 

Wanna stick out at prom? Check out Duck Tape's #StuckAtProm scholarship contest for a chance to show off your ah-mazing design skills! More than $50,000 in scholarships is up for grabs—CLICK HERE for deets.

 

 
Posts From Our Friends

sponsored links