Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

29 MINUTES AGO #DIY coasters for you besties (their mom's will all thank you): http://t.co/bpbD9nmJLW

AN HOUR AGO 2014 was a good year for the beauty world! Check out @ArianaGrande rocking our fave trends: http://t.co/fwP71jgkGR #arianators

1 HOURS AGO Yup it's #Monday, alright... pic.twitter.com/MLKO0j8vlv

 

sponsored links

ToasterKisshuFanGirl97's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Aquarius
  2.   artistic, athletic, quiet
  3.   97
  4.   PURPLE
  5.   3 bros
  6.   i dont look like one
In A Nutshell...
  1.   Art
  2.   Cross Crountry, Drawing, Swimming
  3.   RUNNING, XC, ROCK CLIMBING, SWIMMING, TRACK
  4.   drawing running the usual
  5.   DUCKS FLAMINGOS PEACOCKS PENGUINS ZEBRAS
  6.   everything but i have more than one BFF
  7.   POPTARTS!!!!
  8.   anime/manga drawings
  9.   idk
My Faves…
  1.   Ouran High School Host Club, Tokyo Mew Mew, Shugo Chara, Tsubsasa, xxxHolic, Neon Genesis Evangelion, Code Geass
  2.   Black Knight
  3.   Lady GaGa
  4.   XxxHOLIC
  5.   Pokemon
  6.   Lady GaGa
Style Sense
  1.   Uhhhhh
  2.   Aeropostale, AE, Pacsun, bath & body works
  3.   everything i collect lipgloss
  4.   eyeliner, eye shadow, lipgloss. . . the usual
  5.   my clothes especially my PacSun Flip Flops
Guyville
  1.   Yeaa
  2.   NONe
  3.   Not telling
  4.   DONT HAVE ONE
Daydreams
  1.   Pro swimmer/runner, Anime/Manga author, Fashion Designer, Artist, Chef. . . ya i got a lot. . .
  2.   Dunno
  3.   Hmm don't know
  4.   Spend it
  5.   "The only time 'success' comes before 'work' is in the dictionary"
Either…Or
  1.   suprisingly both 0 o
  2.   both
  3.   righty
  4.   theater
  5.   neat
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Skipping!!! Believe me it counts!
  2.   swimming, running, rock climbing, water skiing, skiing, skipping, xc, track
  3.   um i dont really have a playlist.
  4.   To get endurance when I swim its not a tip but 4 me its an improvement
  5. Goal Girl
      To be a pro swimmer and runner
  6.   nothin much just swimming and running
  7.   my bro hes good
  8.   Micheal Phelps
  9. Tasty Eats
      fruit
  10.   idk i luv cooking food
  11.   eat fruit
  12.   Running, XC and Track to be specific
  13.   my drawings but only suggestions
  14.   nope sorry
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Your BFF picked out the ugliest dress imaginable for the holiday party you’re hosting. You…



 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links