Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

6 HOURS AGO Stay sun savvy with 5 beauty buys for sun protection: http://t.co/Aq9qUPQ3nE

9 HOURS AGO Tone up #tabata style: http://t.co/lOFXLmg7ew

10 HOURS AGO Pretty up with the 20 best nail polish picks of all time: http://t.co/1GctxLQSKw

 

sponsored links

X0bostonbabi0x's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Saggitarious
  2.   Crazyyy,caring, and strangeee!!!
  3.   15
  4.   lightning BLUEEE
  5.   Jess(sis), billy(bro), jackie(step sis)
  6.   haha i think alicia keys when i have cornrows
In A Nutshell...
  1.   LUNCH haha idk id say math cause its the last period of the day
  2.   go on GL, talk on aim brouse some online stores
  3.   hmm prob the olypics
  4.   surfing the web! duhh
  5.   my pet key-ought-tay! spesh kesh (haha his nick name)
  6.   Hah she is sooo strange just like me lol
  7.   that chineese stuff at the mall
  8.   alot of stufff lol
  9.   Hawaii CHYA!
My Faves…
  1.   MTV HITZ YO
  2.   Marly and me haha so cutee!
  3.   Keri hilson!
  4.   haha i like mags
  5.   Worlds Hardest Game
  6.   RIHANNA
Style Sense
  1.   hmmmm not sure i like to mix up artists styles
  2.   Kholes
  3.   Reeses
  4.   Eyeshaddowww it just makes ur eyes pop!
  5.   my skinny jeans!
Guyville
  1.   no :( still no): wish i did though
  2.   1
  3.   Cuteee, Smarttt,funnnnny!, fun to be with I CAN GO ON 4EVER
  4.   T.I. i love his music vids!
Daydreams
  1.   Fashion designerrrr!
  2.   Kingston, JM
  3.   BAHAMASSS
  4.   Get a bunch of awsome stuff
  5.   "liv, laugh, luv! ♥"
Either…Or
  1.   night owlll haha i stay up till 3 am!
  2.   Vanillaaaa its so awsome!
  3.   lefty haha I CANNT WRITE AT ALL WITH MY RIGHT HAND!!!!!
  4.   bothh! its funn to go out sometimes but its also fun to hang with ur best buds at a slumber party and watch a dvd
  5.   i can be both at times... haha its hard to explain!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      riding my bike!
  2.   swimming!!!
  3.   hmmm idk lol
  4.   HUH??
  5. Goal Girl
      b moree fit
  6.   my project 4 school lol
  7.   idk lol
  8.   idkk
  9. Tasty Eats
      low fat mixed berry yogurt with wit a granola
  10.   low fat apple pieeee
  11.   eat it sometimes i admitt!
  12.   what you should eat when ur craving the non goods (:
  13.   quick bites cause im always on the go
  14.   deff YA!
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
What form of social media is currently taking over your time?



 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Snag a sneak peek of The Giver!

 

 

It's based on an incredible book. It features our current cover girl, Taylor Swift. And it's sure to be the biggest blockbuster of the summer.

 

The Giver hits theaters on August 15. CLICK HERE to find out how your review of the flick can help you score a movie poster and more exclusive swag. 

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links