Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO 6 heart-pumpin' holiday jams to jam out to: http://t.co/ZcwVtiUtBF

12 HOURS AGO Tired of people thinking you're the dumb girl? http://t.co/H9Pby1wY88

13 HOURS AGO Gorgeous winter skin in just 4 easy steps: http://t.co/ZkWi31pHvW

 

sponsored links

allison22xoxo's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Cancer
  2.   friendly, funny, a little judgemental?
  3.   idkk 7?
  4.   pinkkk(= my room is green&pink
  5.   three younger sisterss
  6.   no one, i'm myself(=
In A Nutshell...
  1.   mathh.
  2.   volleyball! be it a game or a practicee.
  3.   haha um were you paying any attention? i just said VBALL!
  4.   hanginn outt(=
  5.   my yorkiee, mia <33
  6.   shes CRAZY!
  7.   clementines, yum!
  8.   my breakfast
  9.   Long Beach Island, NJ <33333333
My Faves…
  1.   The Secret Life of the Amemrican Teenager
  2.   The Sisterhood of the Traveling Pants
  3.   Jonas Brothers
  4.   Just As Long As We're Together, by Judy Blume (=
  5.   i hate video games. what a waste of time.
  6.   hmm, Blake Lively
Style Sense
  1.   Selena Gomez- ishh. actually, miley too. i love their styles, so cute & relaxed and CHEAP!!
  2.   delia*s, forever 21
  3.   i dont really wear it. it always comes off! i wear spf chapstick in the summer and stuff.
  4.   maybelline
  5.   my purple scarf from target(=
Guyville
  1.   noo, sadly. i go to an all girls school so yeahh.
  2.   5 or 6
  3.   if i actually filled this out it would take FOREVER. i describe in full detail.
  4.   Joe Jonas
Daydreams
  1.   Architect
  2.   New York City. ilovethecityy. idk how people living outside of new york surviveee.
  3.   turcs & ceicos
  4.   invest it, start a charity?
  5.   life's too long to get nervous and stress about little things
Either…Or
  1.   nightt owl.
  2.   vanilla! wait, you're talking about ice cream, right?
  3.   rightyy=)
  4.   theater! omg im soo funny at the movies im not even gunna be modest about it. but i shut up when the movies on. its the commercials that i like sing, talk to, give thumbs up to, laugh at nothing. ohh god, its a fun timee(=
  5.   neither really. my rooms pretty messy right now but im gunna go clean it when im done with this. when will that be?! this thing just keeps goin and goin and goingg.
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      tredmill w/ my ipodd.
  2.   V-O-L-L-E-Y-B-A-L-L. you clearly dont listen to me at all!
  3.   for working out? almost every jonas song. uhh, Pressure by Billy Joel (he's the coolest:) andd If I Had it My Way by emma roberts are good workout tunes(=
  4.   aww, no i dont swear!
  5. Goal Girl
      lose 20 poundss...
  6.   whatever the tredmill does?
  7.   summer vacation
  8.   i dont know many athletes.
  9. Tasty Eats
      clementine. ohh. i hope those are healthy cuz i have like 3 a dayy haha
  10.   breakfast--egg on whole wheat english muffin with ham & grated cheese. clementine on the side & glass of milkk. yum!
  11.   stay away from my kitchen!
  12.   getting motivation to workout
  13.   not eating? haha..yeah
  14.   yeah, sure!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
Your BFF picked out the ugliest dress imaginable for the holiday party you’re hosting. You…



 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links