Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO 7 ways to not feel like you're dying on your period: http://t.co/oUolsvMQdC

12 HOURS AGO Is there a better scent than chocolate-orange? Dare you to name one. 🍫🍊

12 HOURS AGO Literally every girl deserves this: http://t.co/6bYAIX3jxy

 

sponsored links

animallover17's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Aquarius
  2.   Smart, Outgoing, Sweet
  3.   17
  4.   Green and Pink
  5.   1 little brother
  6.   A teensy bit like Shailene Woodly
In A Nutshell...
  1.   Language Arts- I love to read and write
  2.   Reading, hanging out with friends, IMing my besties
  3.   I love to play street hockey with my dad and brother...I like being goalie...although sometimes I'm afraid I'll get wacked with the ball......lol
  4.   Shopping, going to friends house, reading, watching TV
  5.   Cats and kittens, especially my kitten Jack, he's such a cutie!!
  6.   She's always there for me and she makes me laugh hysterically.
  7.   Pizza with bacon...I know its unhealthy but I LOVE it.
  8.   Cakes
  9.   Maine or Florida
My Faves…
  1.   American Idol, John and Kate Plus 8, Secret Life of the American Teenager
  2.   High School Musical; any of them, Twilight, Seventeen again
  3.   David Archuleta, Fall Out Boy, Rihanna
  4.   Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn- I ♥ the twilight series!! The Host, (Huge Stephenie Meyer fan here.)
Style Sense
  1.   Aeropostale, Kohls, JCPenny, Hollister
  2.   Strawberry or watermelon
  3.   Nail polish or lip gloss
  4.   My many pairs of flip flops!!!!
Guyville
  1.   No I haven't, and I don't now.
  2.   A couple...... *wink wink*
  3.   Cute, funny, listens to me, sensitive, likes me for who I am, fun to be around, sweet
  4.   Zac Efron, (I mean, have you SEEN him without a shirt?!?!) David Archuleta (he's so adorable, I just wanna squish him!!! )
Daydreams
  1.   A teacher or a vet
  2.   Orlando
  3.   Bermuda!!!!!! OMG I wanna go there so bad....
  4.   Be pretty dang rich! :)
  5.   "Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind."
Either…Or
  1.   Night Owl, mornings are not my thing! (lol...just ask my fam)
  2.   Total chocoholic
  3.   Righty
  4.   Hmm....it depends. I like both.
  5.   Kind of in between, i'm not a complete slob... but my room's not like freakishly clean or anything...lol
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Dancing in my room with the radio on full blast :)
  2.   Soccer
  3.   All the current stuff on the radio
  4.   Its so much easier to listen to upbeat music when your exercising. Without it your just like blaaaa when will it be over? But the music keeps your mind off what your doing (to a degree...)
  5. Goal Girl
      To eat healthier foods and less junk food
  6.   Getting a toned tummy!!
  7.   Girls Life!!!
  8.   Dorothy Hamill- I read her biography for a school report and shes very inspiring!!
  9. Tasty Eats
      Strawberry Banana yogurt
  10.   Chicken Parmesean is my fave!
  11.   Try to distract myself or chew gum (although I'm not technically supposed to chew gum cuz of my braces.....but my orthodontist doesn't have to know that, right? :D )
  12.   Anything!! If you need help, I'm there for ya!
  13.   Healthy foods/snack recipes
  14.   Yes, of course!! :)
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
X
 
We don't have a poll for right now!

Watch this space - one will be available soon!

 
 

Got cheer? Win it here!

 

 

Calling all cheery chicas: "Nfinity Champions League 2" is coming to a big screen near you! CLICK HERE to snag a sneak peek and enter to win tix for your entire crew.

 
Posts From Our Friends

sponsored links