Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO Just introduced the GL crew to the imoji app...and turned my bunny an emoji! xo -@PeytonList #GLpeyton

2 HOURS AGO Which starlet stole the show? Vote for Young Hollywood's best dressed here: http://t.co/QmOxKOaolT

3 HOURS AGO RT @PeytonList: Hanging at a photoshoot with @girlslifemag today! Taking over their Twitter and Instagram! Follow along for pics! 💋

 

sponsored links

ashleyxoxo22's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   taurus
  2.   fun, happy, nice
  3.   22
  4.   pink and blue
  5.   i have an older sis who is 14 an a younget sis who is7
  6.   idk, i have a unique look ....? hahaha
In A Nutshell...
  1.   i dont really like school but i guess science
  2.   trampoline or hang out with friends or dance classes or gymnastics or cheerleading
  3.   i luv gymnastics, shopping, dance, cheerleading, singing ,acting, and modeling
  4.   gymnastics, dance,cheerleading, hanging with my friends, at my studio recording,acting, or modeling
  5.   dogs!
  6.   fun, nice, not lazy, always happy!
  7.   umm idk
  8.   dances
  9.   cancun mexico or barbados, or barcalona spain!<3
My Faves…
  1.   antm(americas next top model) and gg (gossip girl)
  2.   confessions of a shopaholic or austin powers
  3.   lady gaga, taylor swift, rihana, black eye peas
  4.   twilight
  5.   wii fit
  6.   idk, leighton meester
Style Sense
  1.   me! haha or my older sis!...she is so stylish
  2.   juicy couture, abercrombie, hollister, american eagle, and so many others!
  3.   omg pink lemonade from victoria secret beauty rush line!im obbsessed with it!
  4.   eyeliner and lipgloss!
  5.   my solows and juicy couture track suits!
Guyville
  1.   yes and not any longer!!yay!
  2.   2
  3.   nice, hot, cute, fun, happy, athletic, and perfect 4 me!haha
  4.   omg chace crawford!
Daydreams
  1.   star: actress, model, singer, dancer! remeber my name!cuz i will become famous some day!haha
  2.   barcelona spain
  3.   hawaii, its like the only place i havnt been yet!
  4.   use it wisley, use only as much as i need then give some to charity or animal shelters!i luv animals!!
  5.   never give up or dont stop beleiving or lifes a climb...haha hannah montana movie
Either…Or
  1.   night owl!
  2.   both!
  3.   righty
  4.   both r good but i like theater best
  5.   in the middle!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      this isreali workout i learned at camp..(ask me about it!it is wonderful) or a fun 1!
  2.   umm gymnastics or dance or cheerleading!it is tooo hard 2 pick!
  3.   my spring break playlist!
  4.   have fun!dont overr work urself
  5. Goal Girl
      eat healthy and excercise!
  6.   relaxing!it is spring break and im working on not being slef concous!
  7.   having fun!and eating healthy foods that taste good
  8.   umm idk
  9. Tasty Eats
      nature valley bars!they are delicous and all natural!
  10.   umm vegtable lazagna!
  11.   have some!but only a little then if im hungry just eat something good and healthy!
  12.   anything!im here 4 advice!
  13.   idk!but if u want 2 tell me something go ahead
  14.   yeah def, if any1 is intrested! contact me by leaving a coment or sending me an email at sedonaxoxo22@aim.com
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

Are you still obsessed over Frozen?




 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Snag a sneak peek of The Giver!

 

 

It's based on an incredible book. It features our current cover girl, Taylor Swift. And it's sure to be the biggest blockbuster of the summer.

 

The Giver hits theaters on August 15. CLICK HERE to find out how your review of the flick can help you score a movie poster and more exclusive swag. 

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links