Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO The best ways to save our skin from that awful sunburn! http://t.co/Coe1hz7em8

3 HOURS AGO Real girls tell us how we can deal with food allergies! http://t.co/u9c0AX6l6C

4 HOURS AGO #DailyQuiz What kind of friends does your personality attract? http://t.co/RQkbRjeZXx

 

sponsored links

baseballchicky16's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   aquarius ♥
  2.   tall. nice. funny.
  3.   16 and 3 :D
  4.   aqua!
  5.   i have 3 sisters
  6.   n/a :] i dunno
In A Nutshell...
  1.   PE!! or language arts ^_^
  2.   read or call my friends.
  3.   baseball :]
  4.   reading or running around having fun!
  5.   TIGERS :D and/or lions lol
  6.   i have a lot of BFFs. lol
  7.   a classic. cheeseburger+fries :D
  8.   poems.
  9.   one place in mexico :]
My Faves…
  1.   to many lol
  2.   NATIONAL TREASURE :D 1&2 <3 and I am Legend :D
  3.   so many :D
  4.   i have no idea. i read wayy to much :]
  5.   i dont know really. i like playing 'em tho.
  6.   uh...dont have one.
Style Sense
  1.   hmmm...dont have one?
  2.   FOREVER 21
  3.   Mentha Mint. yummy! [:
  4.   eyeliner
  5.   any of my funny t-shirts.:D
Guyville
  1.   yeah, i have and i miss him :P
  2.   haha. like 2.
  3.   smart. funny. nice. athletic. strong. tall. caring. romantic. and at least kinda cute ;]
  4.   nick jonas <3 and Justin Bartha! Riley from National Treasure.I LOVE HIM!
Daydreams
  1.   nurse or doctor or paleontologist :D
  2.   new york :D or some place comfy :]
  3.   Jamaica!
  4.   help the earth, help my parents w/ bills and probably shop my pants off. hahaha
  5.   Don't cry because it's over, smile because it happened////reality continues to ruin my life
Either…Or
  1.   Both!! lol
  2.   Chocolate!
  3.   righty!
  4.   uh. both. i love going to the theaters tho.
  5.   depends :D lol
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      running
  2.   basketball :]
  3.   my taylor swift one :]
  4.   try and walk away from junk food.
  5. Goal Girl
      to lose 10 pounds :/
  6.   being better at basketball
  7.   myself lol
  8.   i actually dont have pme
  9. Tasty Eats
      an apple :] or water when i'm thirsty
  10.   my moms sandwiches :]
  11.   chew gum or drink water :D
  12.   motavation...
  13.   eating the right foods.
  14.   no....sorry.
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

It’s the usual Saturday sleepover night and it’s your turn to pick the flick. You choose…




 
 

Quiz: What kind of sister are you?

 

Are you the sassy sister, the shy sister or the supportive sister? Take this quiz—inspired by the new graphic novel Sisters by Raina Telgemeier—to find out!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links