Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

6 HOURS AGO Wanna see what the stars have in store for your future? http://t.co/t6rGzm22ZX

9 HOURS AGO Our secret for beating bestie battles: http://t.co/VHvHgYJ4lj

10 HOURS AGO 20 ultra-easy fashion DIYs: http://t.co/sqS2OUFOue

 

sponsored links

bluheelerz08's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Cancer
  2.   Blahlahlahlah.
  3.   8
  4.   I like pretty much anything besides red, orange, and yellow
  5.   Maria, 30.
  6.   idk..?
In A Nutshell...
  1.   mathhh
  2.   homework. meh.
  3.   not very athletic. haha.
  4.   Computer. Being random...
  5.   Emmy- Dog 9 years old(:
  6.   She's fun, nice, and never starts a fight.
  7.   Pizza, Greek food, CHOCOLATE!
  8.   funny youtube videos :P
  9.   Orlando/Minnesota
My Faves…
  1.   uhhhh?
  2.   umm....avatar?
  3.   keshaaa
  4.   i like the clique series
  5.   mario brotherz!
  6.   idk?
Style Sense
  1.   peace?
  2.   Aeropostale
  3.   mmm...cherry
  4.   liquid eyeliner!
  5.   converse!
Guyville
  1.   nah, i dont date.
  2.   idk
  3.   fun haha :]
  4.   Ehh..?
Daydreams
  1.   Accounting PhD Collage Professor?
  2.   I really don't mind, but I like it here in Tennessee
  3.   I like the beach and Disney World...
  4.   Save it 'till it doubles in tha bank(:
  5.   I don't think that the whole bible will fit in this space....
Either…Or
  1.   Night Owl. Definatly
  2.   I love chocolate IT'S SELF, but for flavors, ya can't go wrong with Vanilla.
  3.   Rightyz rock!
  4.   Theater Movies?
  5.   SLOBBB!!!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Jacknives, walking, swimming, etc.
  2.   Tae-Kwon-Do/Swimming.
  3.   uhhh.........
  4.   Ab Lounge thingy!
  5. Goal Girl
      be healthy and happy?
  6.   Saying "NO" to junk and "Hello!" to health food. Joy.
  7.   idk
  8.   uhh....
  9. Tasty Eats
      apple??
  10.   i dnt like to eat that muchh
  11.   chew gum :p
  12.   uhh... anything? idk i might or might not be
  13.   idkkk. give me anything you have haha
  14.   yes
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

Are you still obsessed over Frozen?




 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

It's a DIY delivery!

 

CLICK HERE to snag a cute craft box filled with dazzling DIY materials, cinchy step-by-step instructions, awesome inspo and more—all delivered right to your door!

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links