Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

11 HOURS AGO How to handle awkward contact between you and your crush: http://t.co/hsF3rT1DUk

14 HOURS AGO Yup, we're completely drooling over @TheVampsband this week 😻:http://t.co/44GPSWzK3OO

14 HOURS AGO Are you a #feminist? What did you think of "The Problem with Feminism" from our new Feb/Mar issue? Share with #GLgirlsSpeakOut + #retweet!

 

sponsored links

born2ride's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   No star sign for me, thank you :)
  2.   happy, sweet, talkative (usually)
  3.   ummm ;)
  4.   red, yellow, blue, green, aqua...tons of bright colors!
  5.   ummm idk, really
In A Nutshell...
  1.   Phys. Ed :) or learning foreign langueges
  2.   homework, friends, lots of things!
  3.   ice-skating, gymnastics
  4.   anything, really, their not planned
  5.   dogs, but most animals really
  6.   we're never at loss for things to say to each other/she's really, really nice :)
  7.   fruit
  8.   desserts
  9.   Canada
My Faves…
  1.   I can actually miss alot of tv shows haha :)
  2.   The ice princess
  3.   Taylor Swift
  4.   Nancy drew~girl detective~
  5.   I don't play video games
  6.   hmmmmm idk, Taylor swift?
Style Sense
  1.   anyone i think looks really good in their outfit
  2.   Kohls
  3.   strawberry
  4.   concealer, chapstick, lipgloss
  5.   clothes? haha
Guyville
  1.   No
  2.   1
  3.   Funny, athletic, cute, Christian, caring
  4.   i don't have one
Daydreams
  1.   I'm still thinking about it
  2.   not sure
  3.   I reallllly want to visit Hawaii!
  4.   use some to go on some REALLY awesome mission trips, donate, shop, save
  5.   "The sky's not the limit cuz there's footprints on the moon." "Never give up" "Believe in yourself"
Either…Or
  1.   both, depends
  2.   chocolate!!!
  3.   Lefty
  4.   DVD
  5.   Total slob lol
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Running!!!! pushups!!!! The plank!!! :)
  2.   gymnastics/tennis
  3.   I have to many!
  4.   Keep doing it even if it's boring and doesn't seem to be working, cuz you'll see results eventually
  5. Goal Girl
      to be able to run longer
  6.   getting a flatter tummy :) and toning my arms
  7.   Pro athletes
  8.   Nastia Liukin
  9. Tasty Eats
      Apples and peanut butter, fruit smoothies, bran muffins
  10.   Chicken with lots of vegetables
  11.   drink water, do push-ups, and sometimes i eat it :P
  12.   anything
  13.   How to get more upper body strength!
  14.   of course! :)
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
What do you hate the most about your period?


 
 
X

Prepare to ride Rogue Wave...

 

 

Mystical mermaids, deep romances, thrilling adventure—you'll find it all in the epic 

Waterfire Saga from Jennifer Donnelly.

 

CLICK HERE for a sneak peek at Rogue Wave...plus an exclusive author Q&A!

 

 

 
Posts From Our Friends

sponsored links