Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO Oh no! Some of our fav couples split this week! Find out who: http://t.co/9VE5tNEShu

5 HOURS AGO August week 4 giveaways! Do you see your name? http://t.co/SudLdgIsd5

6 HOURS AGO What you really should know about braces: http://t.co/GgkBW8UVK1

 

sponsored links

brookeyy's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   capricorn. i think
  2.   funny, outgoing, lucky
  3.   haha 34
  4.   PURPLE
  5.   little sis julia
  6.   vanessa hudgens. everyone says that!
In A Nutshell...
  1.   lunchh, haha no um history
  2.   babysit
  3.   football. all time favorite
  4.   babysitting, chilling by the pool
  5.   my puppy max
  6.   um wow, probably tht i love her to death and we know everything about each other
  7.   mmmmmmm bakklavad. family recipe
  8.   trouble lol
  9.   outer banks
My Faves…
  1.   secret life. im addicted
  2.   THE NOTEBOOK. my love
  3.   ummm prob taylor swift
  4.   idk, dnt like to read
  5.   haha wii fit
  6.   idkkkk
Style Sense
  1.   none really.
  2.   ooo i love wet seal. and plain old h&m
  3.   mmm vannela
  4.   mascara def.
  5.   haha jeans
Guyville
  1.   nope. and nope
  2.   1.
  3.   ok um athletic, has to love football, tan, caring, sweet, funny, all that stuff
  4.   taylor lautner is soooo hot. and channing tatum
Daydreams
  1.   defense attourney for the NJ state police
  2.   right here in little old phillipsburg
  3.   paris
  4.   o god. dont get me started
  5.   when it comes to guy, quality not quantity babyyy.
Either…Or
  1.   night owl
  2.   ew i hate chocolate
  3.   righty
  4.   umm either way
  5.   little bit of both
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      i adore my treadmill
  2.   lacrosse and field hockey
  3.   ...
  4.   subsitute water with other liquids and lose five punds easy.
  5. Goal Girl
      drop ten pounds
  6.   ...
  7.   back to school
  8.   umm david becham is hot
  9. Tasty Eats
      apples
  10.   mmmm bakklavad
  11.   eat them haha
  12.  
  13. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

You’ve been stashing your cash all year. Now it’s finally time to buy…




 
 

Do You Know Who You Are?

 

Quizzes, questions, activities, thought-provoking

quotes and major wisdom—you'll find it all in this

guided journal just for girls like you.

 

CLICK HERE to take the quiz!

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links