Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

14 HOURS AGO Hey #GLgirls, all ready for Monday tomorrow? Yeah, neither are we. 😝#PetitionForALongerWeekendd

15 HOURS AGO #Poll: Where's your dream weekend getaway? 😎 Tweet us back!

16 HOURS AGO Still working on that homework? 📚📝 Here's how to stop procrastinating—nowhttp://t.co/0Ur9J29VwZwZ

 

sponsored links

bubbleysoap's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   bubbly,fun,and exciting!
  2.   7,14
  3.   purple!!!!!!!!! <3
  4.   none sadly
  5.   drew barrymore
In A Nutshell...
  1.   p.e. cuz i have it with my friends
  2.   reading
  3.   dodge ball!
  4.   anything with my friends <3
  5.   rhinoceros
  6.   she makes me not be sared and lets me be myself
  7.   pasta anything thats noodle-y
  8.   friends
  9.   tenesee,gatlinburg
My Faves…
  1.   2 broke girls lol
  2.   hmmm idk....
  3.   taylor swift
  4.   hunger games,pretty little liers
  5.   free realms
  6.   selena gomez
Style Sense
  1.   selena gomez
  2.   walmart
  3.   strawberrys!!!!!!!!!!
  4.   mascara
  5.   tanktops
Guyville
  1.   no.and no :(
  2.   1
  3.   funny and loves me for who i am
  4.   harry styles
Daydreams
  1.   psychologest
  2.   rekjavik
  3.   people laugh at me becuz im different i laugh at them becuz they r the same
Either…Or
  1.   night owl
  2.   vanilla
  3.   righty and lefty
  4.   in the theater
  5.   slob haha i admit it
 
comments powered by Disqus
X
 
You plan a day with your BFF full of outdoor fun, and out of nowhere it starts to rain! What do you do?
 
 


 
 

QUIZ: Are *you* secretly magical?

 

Find out if you've got what it takes to save the world (or at least your town)! 

CLICK HERE to take the quiz.  

 
Posts From Our Friends

sponsored links