Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO #QUIZ: What's your perfect end-of-summer read?: http://t.co/fT4RFNc8Sr pic.twitter.com/YUvlmK7Kux

3 HOURS AGO Hit the hallways in style with these gorgeous natural highlights: http://t.co/6KlWLnvZyB pic.twitter.com/kn56tu5DYh

3 HOURS AGO Raise your hand if you're watching the finale of @NickelodeonTV's #EveryWitchWay tonight! 🙋 We're not ready for it to end. 😭😭

 

sponsored links

calico5396's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   capricorn
  2.   happy, hyper, kinda shy (only around people i don't know)
  3.   21
  4.   pink or blue :) idk which
  5.   older sis
  6.   none (sorry)
In A Nutshell...
  1.   science
  2.   listen to music! I LOVE music! It is like my life! HAHA jk i do really like music though!
  3.   football (i'm terrible at it though)
  4.   shopping
  5.   bunny
  6.   i can tell them anything
  7.   pizone from pizza hut
  8.   idk
  9.   beach
My Faves…
  1.   scooby doo i know it sounds kiddish but its a cool show :) And 10 things I hate about you (those are like the 2 best shows EVER!!)
  2.   Second Hand Lions
  3.   AllAmerican Rejects
  4.   Avalon High
  5.   Guitar Hero :)
  6.   Emily Osmet
Style Sense
  1.   Tyra Banks
  2.   579
  3.   strawberry starfruit
  4.   foundation :)
  5.   cute tees
Guyville
  1.   no
  2.   1
  3.   cute, funny, sweet
  4.   none I think some are cute, but I think it's kinda a waste of time to have a crush on someone who doesn't even know you exist! :) (to those people who do have crushes on them that's ok too just for me I think you can't truly like someone until you acctually get to know them)
Daydreams
  1.   Actress
  2.   Datona Beach
  3.   Hawaii
  4.   Get a pool and tuns of cute clothes, then save the rest :)
  5.   you can't always get what you want :)
Either…Or
  1.   Morning Gal
  2.   Chocolate
  3.   Righty
  4.   theater
  5.   mix between both :)
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      tredmill
  2.   baseball
  3.   fireflies, I wanna, I gotta feeling, you belong with me, Her Diamonds
  4.   have fun
  5. Goal Girl
      idk
  6.   whatever I feel like I need to work on at the time
  7.   listening to music
  8. Tasty Eats
      Cantalope
  9.   sandwich from subway
  10.   grab a sweet, juicy fruit like peaches or cantalope
  11.   pretty much anything :)
  12.   idk
  13.   not really
  14.  
  15.  
 
comments powered by Disqus
 
Who’s your favorite real life Pretty Little Liars couple?



 
 
X

Win, read and review one of these *amazing* new novels!

 

 

Calling all book-loving babes: We want Y-O-U to enter to win one of four incredible new reads from Houghton Mifflin Harcourt! Winners will review their novel for the chance to be featured in an upcoming issue of GL.

CLICK HERE to enter.

 
Posts From Our Friends

sponsored links