Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Are you the go-to girl?! http://t.co/VoA0l7HrFc

5 HOURS AGO Are you always offering guidance to your girlfriends? Become an Advice Queen on http://t.co/3vCDbrIax8: http://t.co/HLoaQgowdL

6 HOURS AGO Look drop dead gorgeous with #sugarskull makeup tutorial (oh yeah, pun intended): http://t.co/KI3IBvDj5q

 

sponsored links

camicool's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   cancer
  2.   Funny smart awsomeness :-P
  3.   24!!! BEST # EVER!!!! lolz
  4.   aqua blue and lime green all the way haha
  5.   two bros one older one younger and younger sister
  6.   well apparently Dakota Fanning when i was littler....
In A Nutshell...
  1.   math/science
  2.   go see my horses\ride :-P
  3.   horseback riding to be specific show jumping :)
  4.   anythin at my barn and acting crazy or at the movies/mall with friends!!!!!'
  5.   my horses and dogs.......cant pick one well probally horses idk tho! :)
  6.   ??? Haha she's a PERFECT BBFL!! DUH!! Lolz
  7.   Chef salad MMMMmmm!!!
  8.   people laugh!!!!!!!! Haha I'm a goofball!
  9.   London :)
My Faves…
  1.   KATE+8
  2.   madea goes to jail
  3.   rascal flats, taylor swift, pink, and sometimes black eye peas.
  4.   what evr book im currently reading
  5.   iPod touch :)....wait does cellphone count?
  6.   ??????not sure??????
Style Sense
  1.   Selina Gomez ,i think? idk??!!!!
  2.   areo!,A&E! hollister! Some times target and tack stores (all ways could use some new horse stuff) :)
  3.   wow thts a random Q!? but i would have to say....strawberry.
  4.   lip gloss well straightener if that counts.....
  5.   aero tees,skinny jeans, flip flops, UGGs ,and ridding pants! :-P
Guyville
  1.   Yes...and no
  2.   1 :)
  3.   Hot charming funny smart nice and kind of silly :)
  4.   Don't have 1 haha
Daydreams
  1.   large animal vet
  2.   austin texas!
  3.   Tuscany..... sound nice....
  4.   DEFINITELY 1/2 spend and 1/2 save it for when i need it /collage
  5.   everyone is a winer in life ...except for the losers! :) SO ya better be a winner!
Either…Or
  1.   hummm....both??????
  2.   chocolate!!! Soooo good MMMMMmmm
  3.   righty
  4.   theater........ i love the movie theater candy (sour patch kids)
  5.   neat freak/slob HA-HA tht makes no sence oh well :)
 
comments powered by Disqus
 
What is the best way to brighten your BFF's day?



 
 
X

6 books to curl up with this season...

 

It'll be one fierce fall when you pick up our six picks from the bold new batch of Fierce Reads. CLICK HERE to check out the titles, score free chapters and more!

 
Posts From Our Friends

sponsored links