Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

12 HOURS AGO 4 things that could cause serious probs "down there" http://t.co/py0Tymr2JB

13 HOURS AGO The real reason your ex doesn't wanna be friends after the breakup: http://t.co/BQy2Q6DFT5

14 HOURS AGO The shocking truth about flu shots: http://t.co/LX6Niz48FW

 

sponsored links

cartooni94's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Scorpio~
  2.   smart, beautiful, hilarious, deep, very sensitive, passionate and loving.. all around good person.! { i know that was more than three, but i think im worth a few more!!~ lol!!}
  3.   7
  4.   ReD!!
  5.   Sam, lil bro..
  6.   idk!!
In A Nutshell...
  1.   Ummm.. English (best grade)
  2.   dodgeball
  3.   football, watch; softball, play
  4.   sleeping, reading, drawing, or hanging with freinds!!
  5.   my doggy, Tuff..
  6.   well, i have a BGF (best guy friend!) and hes COMPLETELY AWESOME!! hes SOO sweet, and he keeps his mouth CLOSED!!! {hes my cousin, too so were reeeallly close!!!}
  7.   umm.. ravioli
  8.   artwork
  9.   the beach definantly
My Faves…
  1.   spongebob, billy and mandy, chowder, powerpuff girls!! {lol!!}, courage the cowardly dog, dexters lab, i still watch cartoons!!
  2.   nacho libre or kung fu panda anything with jack black in it, really.. TWILIGHT.. =}
  3.   umm either Incubus or a bunch of other rock bands..
  4.   any harry potter book, TWILIGHT.. ive read the whole series TWICE!!
  5.   guitar hero 3!
  6.   umm.. i have alot, so its very hard to choose!!~
Style Sense
  1.   umm whats a fashion icon??
  2.   umm goodies, but theyre closin down!!!! AWWW!! where am i gonna shop?!!?!
  3.   ooh hard one, but either raspberry or vanilla.. or cherry..
  4.   humm.. eyeshadow or lip gloss
  5.   omg, my ripped jeans!!~
Guyville
  1.   yes. nope.
  2.   1, but its not rele a crush.. more like pure love
  3.   someone whos softspoken and makes me laugh and will protect me..
  4.   omg.. daniel radcliffe.. (yea im such a dork!!) TAYLOR LAUTNER!!! HE'S SO ADORABLEEEE!!!!!!!!!!~
Daydreams
  1.   actress/author
  2.   omg.. LA
  3.   hum... another country like, jamaica or something..
  4.   spend it!!
  5.   what goes around comes around.. karma's no joke..
Either…Or
  1.   night owl..
  2.   omg, chocolate!!
  3.   righty
  4.   humm.. alot of em!
  5.   humm i wouldnt say slob, but im kinda messy.. i definantly aint no neat freak!!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      hmm.. idk., prolly any fun sport
  2.   ummmm..... softball~
  3.   um anything incubus, or modern rock like that, i like alternative and metal
  4.   hm.. sweat.
  5. Goal Girl
      get into a size 14 jeans!! i have a big butt!1
  6.   english project.. its poetry, and i LOVE writing poetry!1
  7.   myself! thats all ya need, rite?
  8.   uhh... idk..
  9. Tasty Eats
      omg, peanut butter and apples!!~
  10.   uhm.. idk. anything tasty and healthy!
  11.   usually try to find something delicious to eat instead, but sometimes i cave and eat something sweet!
  12.   boys, weight issues{self confidence} things like that
  13.   boys!!!! divorces.... {who heres a divorced kid, too??}
  14.   ........??
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
It's Black Friday! What's your shopping goal today?


 
 
X

Love reading? Want to start an awesomely edgy new series?

 

We're kicking off our Lunar Chronicles Book Club with Cinder, the first story in this futuristic series with a fairytale twist. 

 

CLICK HERE to join the club...and you could win your pick from the Chronicles—including Fairest, the newest novel to hit shelves.

 
Posts From Our Friends

sponsored links