Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Show off YOUR fab sense of style by designing a #stuckatprom dress with @theduckbrand! Click here for more deets: http://t.co/tvp0u6bvXh

2 HOURS AGO Literally can't even get over Anna and Elsa's hair! #Frozen: http://t.co/ZhxvmJkbqx

3 HOURS AGO 20 dollar sandals > everything: http://t.co/YSpawTYP4f

 

sponsored links

cheerleader2478's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   God-loving, shy, beautiful/confident!
  2.   6
  3.   blue!
  4.   My brother died last year as a result of a medical error; a nurse was taking a central line out of him and did it all wrong and he died of an air embelism. It is SO not the same without him and I miss him so much everyday beyond words...
  5.   none
In A Nutshell...
  1.   english, spanish, history, theatre
  2.   cheerleading, facebook, bike riding, out with friends
  3.   baseball, football, and basketball
  4.   hanging with my friends, family, and dog, shopping, on the computer, reading, EATING cause I love to eat! lol, going to the movies with my friends
  5.   Golden Retrievers and ....random...hummingbird moths (they look so freakishy cool!) << haha don't judge
  6.   she is always there for me and I can always talk to her, and we tell eachother pretty much everything, and even though she's almost ditched me for the popular crowd twice and I have almodt ditched her for other people and we've fought and had a big fight in fourth grade, we are still like sisters and will ALWAYS be best friends!!!!!!!!!!!
  7.   making up cheers and writing poetry
  8.   Outer Banks, Hawaii
My Faves…
  1.   Law and Order SVU
  2.   Catch Me If You Can, Eagle Eye, Chronicles of Narnia movies, The Net, Sleepless in Seatle, Transformers 1-2, G-I Joe (I'm an action movie fan)
  3.   Shiver by Maggie Stiefater, Wintergirls by Laurie Halse Anderson, Thirteen Reasons Why by Jay Asher
  4.   Mariska Hargitay
Style Sense
  1.   Forever21, Old Navy
  2.   raspberry
  3.   tinted moisturizer, mascara and lip gloss
  4.   jeans, cute tops, accessories!
Guyville
  1.   I have but none worth mentioning lol......I still don't really think I"m ready for a *real* boyfriend; too young. But there's there one guy....idk? i love my friends mostly right now!
  2.   none at the moment
  3.   A guy who likes me for who I am, who doesn't not like me for my looks, who does random surprises every now and then like putting a flower in your locker or something like that, who is supportive of what I want to do, and is taller then me (hard to get until like, high school because I am very tall) and who is a Christian and therefore believes the same stuff that I do
  4.   Shia Labeouf
Daydreams
  1.   doctor, detective maybe, writer
  2.   where I live now; I love it :)
  3.   New Zealand
  4.   I really don't know.......just whatever came up I guess....I would put a lot into trusts and CDs though so I would spend wisely
  5.   "Hard work, dedication, and desire don't garuntee you a thing, but without them you don't stand a chance," -middle school cheerleading coach
Either…Or
  1.   both
  2.   both
  3.   righty
  4.   theater
  5.   at home: slob (my room. haha. always a mess.) at school/anywhere else: neat freak...................................go figure
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      ab stuff, arm stuff, leg stuff (that's pretty much everything isn't it...?)
  2.   cheerleading!!!! :) :) :)
  3.   Jonas Brothers! so upbeat and awesome!
  4. Goal Girl
      To slim down my legs and get healthier
  5.   eating healthier
  6.   not a lot...I think that's why I'm having trouble!
  7. Tasty Eats
      cashews, almonds, and craisins (all mixed like trail mix)
  8.   Italian Wedding Soup
  9.   eat unhealthy foods.....I stink at this! lol
  10.   anything!!!!!!
  11.   I'm kinda having an identity crisis right now so yeah
  12.   totally!
  13.  
  14. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
The supermarket aisles are lined with pastel treats. Even if you don't celebrate Easter, what's your fave candy?



 
 

Free fashion and beauty faves!

 

Want to score a stash of sweet spring essentials? CLICK HERE to enter GL's Fresh Spring Picks Guide 2014!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links