Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Do you care too much about fitting in? Take the quiz to find out if you're Miss Independent or a bandwagon babe: http://t.co/L07xoc7zpH

2 HOURS AGO 4 ways to add moisture to your mane: http://t.co/U1RgL8W6VA

3 HOURS AGO #DailyGiveaway: 5 divas will dazzle in @DuWopCosmetics' amber eyeshadow palette: http://t.co/86I6YGd7Cb

 

sponsored links

chefmandm's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   scorpio but i dont beleive in astrology, but its fun 2 read
  2.   Fun,spirited,crazy, assertive
  3.   3!
  4.   teal, aqua,turqoise, any kinda blue, but i look good in red and white
  5.   are awesome and really smart and in college and alot of the time very annoying
  6.   i look like my self!
In A Nutshell...
  1.   LA and french: est-ce que tu parles francaise? ah bon?! Parle avec moi!
  2.   Dance class, net, TV, HW,read
  3.   hmm i dance , and watch gymnastics cause i used to be in gymnastics!
  4.   art/ shopping/readding/chillaxin ;)
  5.   does a pet rock count lol
  6.   They are waaaay smart and funny actually i have like 15 BFFS!!! hopefully this year i make even more :)
  7.   IDK somethink sweet
  8.   food, dances, and art, and reading
  9.   Paris or holland or canada
My Faves…
  1.   chowder,Ace of cakes, jon and kate +8, icarly, keith olberman and rachel madow ect. say yes to the dress, what not to wear, extreme cake challenge bascly anything on TLC, nick. disney, MSNBC, and food network!
  2.   Home alone (i think i have seen it over 100)
  3.   pop, R&B, hip hop basiclly anything to dance to
  4.   the sisterhood series, the clique, OMG HARRY POTTER WOOOT!OMG THE OLYMPAIN SEREIES!!!!!!!!!!!!!!!! GO PERCY!!!!!!!!!!!!!!OMG GO JACOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OMG GO HARRY DRACO RON FRED GEORGE SNAPE DUMBLEDOR ETC.!!!!
  5.   i i suck at all of the XD but i am pretty good at wii, sepecially tennis and the wii mario and sonic at the olympic games
  6.   don't have 1...
Style Sense
  1.   i like usuing color as my guide!
  2.   rue 21, and delias
  3.   um carmel kisses :D
  4.   gloss, mirror, MONEY MONEY MONEY! (jk..i think :D)
  5.   JEANS, and graphic tee's, flats, cami's, jazz shoes lol
Guyville
  1.   Nope, not yet
  2.   about 15 JK... 1 or 2 it varies from day to day.... :)
  3.   smart,funny,cute,artistic,athletic, nice, loves to read!!!!!!!!
  4.   harry poter, ron weasley, draco malfoy, jacob black, and lee all mixed together
Daydreams
  1.   Political journalist, news corespnant, author, auror(lol), chef
  2.   NYC i also want to go to Columbia U.!just basiclly somewhere in the new england area
  3.   IDK it depends
  4.   save it and spend $500 now
  5.   any thuing cute, smart, accurate, and sarcastic
Either…Or
  1.   um night i can stay up pretty late
  2.   depends cake -choclate everything vanilla!
  3.   righty
  4.   hmmm DVD for bad ones Theater for must see's!
  5.   at home slob at school neat freak, u should see my binder and locker gosh, its like a dog ate it, digested it, and spit it out, but i do havea a method to my madness lol
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      dancing!
  2.   dance
  3.   anything energetic like lady gaga,pop mostly
  4. Goal Girl
      perfection.... almost there! lol
  5.   energetic songs
  6.   don have 1 either....
  7. Tasty Eats
      i LOVE fruit!!!!!!! I LOVE veggies!!!!!! i LOVE soy milk!!!!!
  8.   hmmmm i like alota things cuz ya know i wanna be a chef
  9.   usually eat it :D i usually don't crve alot of foods. but durring my TOM i do crave unusual things!
  10.   anything, i am certified 4 advice! REALLY!
  11.   nothing really, i just ask the mods for advice if i need it or friends or maybe mom...
  12.   no
  13.  
  14. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

Buh-bye, chilly temps! What’s one fashion trend that is a must this season?




 
 

Free fashion and beauty faves!

 

Want to score a stash of sweet spring essentials? CLICK HERE to enter GL's Fresh Spring Picks Guide 2014!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links