More Friends = More Fun


Tweets !

13 HOURS AGO It's time for #GLBeautySchool! Check out makeup brushes 101:

14 HOURS AGO Don't miss @rahart_adams (our October/November issue's "Boyfriend Material") + @Brecbassinger tonight! YASSSS.

15 HOURS AGO #Mmmonday: These spooky snacks are almost too cute to eat:


sponsored links

cinnamorollgirl14's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Scorpio
  2.   Loud Funny Spazzy
  3.   idk all of them haha??
  4.   anything that looks good on meh breh
  5.   one lil bro one lil sis both have an extra sprinkling of annoying
  6.   idk...
In A Nutshell...
  1.   hmmm LUNCH haha jk it would be lunch if it was free food but im guessing PE
  2.   hahah take a nap? school is exhausting. haha but i walk home so i gess chat it up with friendlies
  3.   BOXIng fashoo Go PAC MAN :D
  4.   Chores T.T hahaha on fb i have no life haha
  5.   Pandragons hahah UNICORNSS
  6.   shes always there for me and stuff and understnadss me and we have soo much in common
  7.   MAC and cheese with bacon hahaha hmm wut else RIBS and hmm LAva cake yeah u can tell im not one of those anorexic people :3
  9.   VEGASSSS........WOOHOO
My Faves…
  1.   Adventure Time! c'mon grab your friend! we'll adventure till the world ends.....right?
  2.   dooonttt really knowww
  3.   eyeeee deeee kayyy
  4.   hmmm books are for losers
  6.   Tay tay alll the wayyy
Style Sense
  1.   hmmm idddkkkkayy
  2.   FOREVA 21!!
  3.   Sweet Gleam <3
  4.   idkk
  5.   EYE DEE KAY
  1.   yup and nope
  2.   not now hhaha
  3.   funnyy...and life changing..
comments powered by Disqus
Where is your favorite place to volunteer?


GIVEAWAY: Fab up your life with these *free* fall finds!



Want to score the best books, beauty and other bounty this season? Of course you do! 

CLICK HERE for your chance to win.

Posts From Our Friends

sponsored links