Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO 2014 was a good year for the beauty world! Check out @ArianaGrande rocking our fave trends: http://t.co/fwP71jgkGR #arianators

AN HOUR AGO Yup it's #Monday, alright... pic.twitter.com/MLKO0j8vlv

1 HOURS AGO #DailyGiveaway! 3 snow bunnies stomp in @Crocs Luxe Duck Boot: http://t.co/YesqOwkfmU

 

sponsored links

cjoyxoxo's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Scorpio (november is my month haha)
  2.   I have a twitter its xxcherrypopxx fallow me :] oh and I am cute short and fuuny and yup smart thaqts four words :)
  3.   5
  4.   Blue and Purple I love lime green and metalic pink!
  5.   1 big sister and 1 little sister
  6.   Dont have one (everyone finally stopped saying i lookde like lc)
In A Nutshell...
  1.   Espanol
  2.   cheerleading practice
  3.   play tennis and I also do gymnastics to watch basketball and baseball even though I am a bit of a girly girl haha
  4.   shopping,movies,bff's house, slumber parties or just parties,beach,or other stuff
  5.   My doggys cloe and tinkerbell
  6.   shes Is always there for me no matter what and we have like this way of communicating its soo cool and she is always with me not matter what!
  7.   Italian
  8.   bracelets and food =]
  9.   hawaii and the bahamas
My Faves…
  1.   The secret life of the american teenager
  2.   The Dark Knight,Awake,Hangover,The Ugly Truth, Bruno, and more...............
  3.   3oh3 Lady GaGa lil wayne Black Eyed Pees Micheal Jackson! Paramore My Chemical Romance Rhianna Kristina DeBarge Akon Kanye West Soulja Boy Hannah Montana! haha Jonas Brothers and more......................!
  4.   Perfect You and Friend Me and yeah the clique series hahahaha
  5.   Guitar Hero RockBand and Wii lol =]
  6.   Rachel McAdams
Style Sense
  1.   hmmm?
  2.   Forever21
  3.   speed dial (mac)
  4.   my phone and fave mascara
  5.   my juicy purse and all my shoes ♥ and my fave mini XXI dress ♥♥
Guyville
  1.   yes and no
  2.   3 <333
  3.   Super cute eyes and a smile that just melts your heart. And a boyfriend that treats you good and that loves you for who you are and you know you can be around him and be yourself no matter what and also and amzing kisser <3333
  4.   James Lafert (play nathan scott on one tree hill) taylor Lunter
Daydreams
  1.   Fashion Designer or Lawyer
  2.   New York
  3.   FiJi
  4.   give some to the poor and go shopping
  5.   Dont chase after a guy let a guy chase after you because guys get and forget and girls give and forgive!
Either…Or
  1.   Night Owl I am a total party gal
  2.   Vanilla
  3.   Righty
  4.   Movie in a Theater
  5.   none but I am reallly neat
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      scrunches and situps
  2.   tennis and gymnastics it keeps you really healthy
  3.   undecided to much but I like dont trust me by 3oh3
  4.   always do your best because then you will look your best hahaha
  5. Goal Girl
      to saty thin by eating lots of veggies I keep my weight just the way it is because it is perfect haha
  6.   my calves
  7.   make it or break it especially since i am in gymnastics since i wasl like 3 hahaha
  8.   Micheal Phelps
  9. Tasty Eats
      carrots
  10.   cheese and broccoli soup lmfaoo
  11.   get carraots asap
  12.   boys♥, fashion, drama, and popularity,
  13.   ..........
  14.   sure =] why not ps: Leave a comment down there vvvvvv it makes me very happy see..... :] :]
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
Your BFF picked out the ugliest dress imaginable for the holiday party you’re hosting. You…



 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links