Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO Need a style upgrade? Enter to win a pair of @mirabellagirl slouchies for your UGG boots: http://t.co/ggzprnMsbF

3 HOURS AGO Now even shy girls van get their flirt on: http://t.co/UCVNh5a7Wx

4 HOURS AGO PAUSE— am I the only one freaking out about the new #Cinderella trailer?! Squeee: http://t.co/F0x94XxZbE

 

sponsored links

coffeeforever445's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Aries.
  2.   Shy, Active, Strong.
  3.   nineteen, or forty-seven.
  4.   Lime green <3.
  5.   4 brothers, 4 sisters. Psh, I should have my own show. ;o
  6.   Selena Gomez. Well that's what people tell me. "OMG U LOOK SOOO MUCH LYK SELENA G!!!" ._.
In A Nutshell...
  1.   LUNCH. `Cept I always bite myself with my retainer. I squeak o.e
  2.   I'm always on the computer, walking, or doing whatever. haha.
  3.   Hockey && Baseball. BASKETBALL TOO.
  4.   sleeping. or shopping.
  5.   Doggies! :o
  6.   What's NOT to love?
  7.   potatos. :o
  8.   Friends. MR.MAGEESTEVERTHEFIFTH. yea i'm kind of random..
  9.   thaa beach. fo shizzlee. or france. french people pwn! :o
My Faves…
  1.   10 Things I Hate About You, That 70s Show, Secret Life Of An American Teenager, JONAS, Icary, and It's On With Alexa Chung.
  2.   Sixteen Candles.
  3.   owl cittyy<3. or paramore.
  4.   omg, i'll read anything. haha, i'm such a book nerd.
  5.   I like super mario brothers.
  6.   lady gaga! ferrrevrerr.
Style Sense
  1.   katy perry, lady gaga.
  2.   aeropostale, forever21, wetseal, delias, HOT TOPIC BBY ;D.
  3.   vanilla birthday cake. sephorraa.
  4.   eyeliner! cant live without it.
  5.   jeans.
Guyville
  1.   Yes and Yes. ( I'm 14, gimme a break! )
  2.   None. Jason<3
  3.   A wonderful sence of humor, charm, and class.
  4.   bahaha, taylor launter forever (;
Daydreams
  1.   A writer.
  2.   miami.
  3.   COOKIECUPCAKEMAGICFISHYLAND!!
  4.   I'd shop. LOL.
  5.   "What sizes do these come in?" :D
Either…Or
  1.   Night owll ;D.
  2.   Vanilla.
  3.   Lefty. oh burn.
  4.   Flick on DVD.
  5.   Slob...Am I proud of it? YEAH. ohhsnapple.
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      walking, jogging. i like to do push ups. :o. ( is shooting baskets a workout? :o
  2.   basketball. and softball ftw.
  3.   owl city.
  4.   i dont think i'm going to answer this ;o
  5. Goal Girl
      i'm working on my abs. any tips let me know.
  6.   everything o_O?
  7.   anything? o:
  8.   Serena williams.
  9. Tasty Eats
      apples.
  10.   i dunno! :o
  11.   chew gum.
  12.   boys, friends, and home problems.
  13.   Crushes / / BOYS.
  14.   Yeah!
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
What's your favorite part of Thanksgiving dinner?


 
 
X

Love reading? Want to start an awesomely edgy new series?

 

We're kicking off our Lunar Chronicles Book Club with Cinder, the first story in this futuristic series with a fairytale twist. 

 

CLICK HERE to join the club...and you could win your pick from the Chronicles—including Fairest, the newest novel to hit shelves.

 
Posts From Our Friends

sponsored links