Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO Mmm mmm monday! Try these ah-mazing Asian-inspired dishes for dins!: http://t.co/ctAqA4boAN pic.twitter.com/yeIbfWUaWY

10 HOURS AGO Check out how this 12 year old's science fair project is changing the medical game: http://t.co/Hs0oytAv42 pic.twitter.com/EJdq5sqUvP

11 HOURS AGO Your weekly horoscopes are in ladies and it's looks like it's time for a change: http://t.co/fHodb4ULWc pic.twitter.com/4Sy08hNKp7

 

sponsored links

cookie_n_milk's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   libra
  2.   happy, but kinda nervous, somewhat popular, athletic, good grades!
  3.   6
  4.   orange! LOVE THIS COLOR WAAAAYYY TO MUCH!
  5.   none
  6.   Hailey Williams
In A Nutshell...
  1.   English, History, and Art
  2.   Soccer, Horseback riding, guitar, piano
  3.   Horsebackriding, soccer
  4.   Horsebackriding, soccer, b-ball, skiing
  5.   my doggy, Casper!
  6.   she knows my heart like the back of her hand
  7.   chicken ceasar salad
  8.   drawings, skeches
  9.   Florida!!
My Faves…
  1.   Chuck
  2.   The Brave Little Toaster or Finding Nemo
  3.   Linkin Park (and always will be!), Paramore, Hey Monday
  4.   Eragon (Inheritance Series), Twilight series, Cirque du freak series
  5.   Nazi Zombies braaahhhhh lol
  6.   Ugh....dunno
Style Sense
  1.   Hailey Williams
  2.   pacsun or zumiez
  3.   cupcakess
  4.   blush
  5.   JEANS
Guyville
  1.   yes and no.
  2.   2....and i wont see one of them at all over the summer :(
  3.   sporty, kind, likes the same things, happy, and somewhat popular but does't have to be.
  4.   Josh Hutcherson, Skander Keynes, Alexander Ludwig
Daydreams
  1.   Olympic Horseback rider
  2.   Phili
  3.   Hawaii
  4.   buy a boat, a horse, a sheep
  5.   "When one door closes, one more opens" or "You know what, your beautiful....just beautiful."
Either…Or
  1.   Morning gal
  2.   chocolate
  3.   righty
  4.   unless its in a drive in...dvd
  5.   kinda in between right now
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      uh...running I huess
  2.   soccer
  3.   anything alt
  4.   have caffinine
  5. Goal Girl
      get in better shape
  6.   nothing but trainining horses
  7.   dunno
  8.   dunno
  9. Tasty Eats
      apple
  10.   monkey bread
  11.   um....yeah
  12.   skinney jeans
  13.   boys
  14.   no
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
 
Would you ever tell your BGF you had feelings for him?


 
 
X

Win VIP back-to-school swag with GL's Backstage Pass giveaway!

 

 

We rounded up the best back-to-school books and the most exciting new games—and you could win 'em all! Just CLICK HERE to enter.

 
Posts From Our Friends

sponsored links