Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

1 HOURS AGO The 20 best GL beauty tips of all-time: http://t.co/ElCpBBkpyv

2 HOURS AGO #DailyGiveaway! 3 ride off with this @NintendoAmerica Wii U Mario Kart 8 Deluxe Set: http://t.co/Z4kQxsroro

3 HOURS AGO 7 movies that prove school is actually kinda fun: http://t.co/IrU3Uh8Qqi

 

sponsored links

dmg43098's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Taurus
  2.   FUN FLIRTY AND CUTEE(: lmaoo
  3.   8 , 13
  4.   BLUEEEEE
  5.   brother and a sister—older
  6.   idk lol
In A Nutshell...
  1.   not sure(:
  2.   hang with friends, lax, cheer, tumble , bike ride etc
  3.   watch- football with the fam and play- lax track and cheer
  4.   anything(:
  5.   dog or cat(: i have a kitty ohh and my dream is to have a wolf lol SO CUTE
  6.   everythinggggggg
  7.   everythingggggggg (italian) lmao
  8.   not sureeee lol
  9.   lol idkk somewhere beachy
My Faves…
  1.   PLL and lol idk
  2.   REMEMBER ME THE LAST SONG HARRY POTTER TWILIGHT AND IDK ALOT
  3.   TAY SWIFT
  4.   alot
  5.   noolol
Guyville
  1.   had 4. single now :(
  2.   2 crushses
  3.   omg my hands hurt
 
comments powered by Disqus
 

What are you looking forward to this new school year?





 
 

Life moves fast...

 
 
But here's a book that'll help you keep up.
CLICK HERE to win the NIV Teen Study Bible!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links