Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

9 HOURS AGO Yeah...don't do *this* with your crush on Facebook: http://t.co/FmVJRC3T3b

12 HOURS AGO Sorry Lea Michele, @jjtotah might be the cutest thing to ever hit @GLEEonFOX: http://t.co/JZJkM3AQTE

13 HOURS AGO From music to movies and fashion, ya gurl @selenagomez is straight killin' the game: http://t.co/lpxrY8akU2

 

sponsored links

dolphingirl8's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Capricorn!
  2.   smart, funny, sweet
  3.   Cerulean and Lavender!
In A Nutshell...
  1.   English and Math
  2.   uh...homework? lol. and other stuff of course.
  3.   Tennis, Ballet, Figure Skating
  4.   reading, tennis, going on GL, YouTube, many things lol
  5.   DOLPHINS!
  6.   she makes the funniest jokes about things
  7.   watermellon!
  8.   stories
  9.   hmm.....some nice, clean, fresh area with green grass, pretty flowers....whatever place that might be. XD
My Faves…
  1.   Harry Potter and A Little Princess! :D
  2.   i love books lol and there are sooooo many i could put here
  3.   haha i'm kind of addicted to mario kart at the moment......haha yeah.....XD
  4.   Emma Watson, Evanna Lynch
Guyville
  1.   Nope!
  2.   smart, nice, tall, gentleman-like, mature, funny
Daydreams
  1.   some kind of doctor, maybe a pediatrician
  2.   save up for later!! like college, houses, parents, ect.
  3.   "I've made a lot of mistakes, but I don't regret any of them, because then I wouldn't know how to set things right." forgot who said that sorry!
Either…Or
  1.   Night Owl all the way!
  2.   depends....but vanilla most of the time
  3.   righty
  4.   movie in theater!!
  5.   neat freak XD
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      stretching!
  2.   tennis
  3.   anything you want! :D
  4.   how to eat healthier!!! i'm trying to go on a health kick and it's sooo hard! i crave candy and junk food! D:
  5.   heck yeah!! ;D
  6.  
  7. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What is the most essential item in your purse?





 
 
X

Don't miss this special excerpt from the new Ruby Redfort book!

 

 

 Ruby's backand this time, the mystery is bigger than ever. CLICK HERE to read a *free* excerpt from Ruby Redfort Catch Your Death!

 
Posts From Our Friends

sponsored links