Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

13 HOURS AGO #TBT (even if it's only Monday...) This HSM reunion is making us super nostalgic: http://t.co/uTtlt9Ozdx pic.twitter.com/VTDzKvp48y

14 HOURS AGO Got that one zit that won't go away? Here's what to do: http://t.co/bzWgdvbI04 pic.twitter.com/OFtHEWR8Ba

15 HOURS AGO #QUIZ: Are you good at making friends?: http://t.co/FngJHiEtbK pic.twitter.com/TanHcB6ji0

 

sponsored links

dstwin719711's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Cancer
  2.   snob,nice,center of attention
  3.   umm idk who cares??
  4.   HOT PINK!!!!
  5.   4 sis, nd 3 bros
  6.   me ;)
In A Nutshell...
  1.   math...but its hard cuz im in an advanced class
  2.   text my bff's,dance,hang out,hw,go online
  3.   eww none i even stink at dance
  4.   hanging out or partying
  5.   tiny puppies-i love love love poodles or pugs!
  6.   she's popular,cool and stylish and obsessed with boys-she exactly like me!
  7.   fetichini al frado
  8.   FAB outfits
  9.   the beach
My Faves…
  1.   omg soo much project runway,super sweet16,degrassi,wat i like about u,nd full house is ahhdorable!
  2.   Bring It on: In it to win it,mean girls,shopiholic,clique,hes just not tht in 2 u
  3.   idk
  4.   the clique!!!!!!!! but i'm a totally HUGE HARRY POTTER FAN!!!!!!!!
  5.   none,ew
  6.   Cassie Scerbo and Miley cyrus!!! also emma watson!! <3 Harry Potter
Style Sense
  1.   idk i guess miley or ash tisdale
  2.   cute expensive boutiques. i only shop at designers!!!
  3.   hmmm any by Chanel!!!!!!!!
  4.   ooo eye shadow and lipgloss r my numba 2!!!!!!!!
  5.   mini skirts, CUTE tanks and designer jeans and JUICY COUTURE
Guyville
  1.   mhm!! and yaa i hav the BEST bf now!
  2.   okkkkk i admit i have 3...
  3.   athletic,funny,cute and CARING!!!!!
  4.   joe jonas,daniel radcliffe and JUSTIN BIEBER!!OMG
Daydreams
  1.   fashion designer
  2.   LA
  3.   on the beach of CA
  4.   shop with my bff!
  5.   "there's nothin to fear but fear itself" and "dontcha wish ur gf was hot like me"
Either…Or
  1.   neither,lol
  2.   umm idk neither right now...
  3.   both!! im supa talented
  4.   theater
  5.   ummm...a bit of both
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      being active with friends
  2.   i'm not sure...prob figure skating
  3.   one that i made
  4.   "who cares what others think-just keep going!"
  5. Goal Girl
      i'm not to sure...
  6.   ummmm dance??
  7.   my dance teacher whose like 17!
  8.   none
  9. Tasty Eats
      italin subs
  10.   feticine al frado
  11.   grab candy
  12.   fun exercising
  13.   eating healthy
  14.   sure
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
 
Which world do you wish you lived in?



 
 
X

Win it! Fab up your life with GL's 2015 Glam Guide

 

 

We've got everything you need for back-to-school, from fiction to fashion (and everything in between!). The best part? You could win it all—just CLICK HERE to enter! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links