Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

7 HOURS AGO Amp up your August with these end-of-summer get ups: http://t.co/xIdUjUm2vp pic.twitter.com/vmL1J6Kpxx

8 HOURS AGO This makeup company helps you look fab AND make the world even better #doublethefun: http://t.co/RqIY28LOHO pic.twitter.com/5CLAT9yoPw

9 HOURS AGO #QUIZ: Do you make friends fast?: http://t.co/xMlNdFDVY7 pic.twitter.com/daKzXTvX2D

 

sponsored links

emj9954's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Cancer
  2.   funny, fashionable, and helpful
  3.   8
  4.   neon green
  5.   Ethan, Cheyenne, Eli
  6.   Anyone pretty
In A Nutshell...
  1.   Music
  2.   Exersize ( yoga baby)
  3.   Tennis
  4.   Roller Skating ( sooooooo fuuunnnn)
  5.   Zebras!!!!!!!!!!!!
  6.   She cares
  7.   potatoes ( yum yum yummmmy)
  8.   peoples' day
  9.   Miami
My Faves…
  1.   pretty little liars
  2.   Scooby Doo
  3.   Adele
  4.   Paranormalcy
  5.   Zumba
  6.   Adele
Style Sense
  1.   Anyone who dresses modestly but not modest
  2.   JC Penney
  3.   coconut
  4.   Blush ( boys cant tell if im blushin cause of them)
  5.   Clothes haha
Guyville
  1.   Yes and yes
  2.   2
  3.   funny and good looking
  4.   Taylor Laughtner
Daydreams
  1.   performer
  2.   Beverly Hills
  3.   Miami
  4.   give some to chairity and buy a new wardrobe
  5.   Peace is good freedom is better
Either…Or
  1.   nigt owl
  2.   Vanilla for sure
  3.   Righty( The best kind)
  4.   Totally theater
  5.   Slob( Im kinda lazy lol )
 
comments powered by Disqus
 
Hey girlies! It may be summer but we're already pretty pumped for Halloween. How are you gonna celebrate this year?




 
 
X

Win it! Fab up your life with GL's 2015 Glam Guide

 

 

We've got everything you need for back-to-school, from fiction to fashion (and everything in between!). The best part? You could win it all—just CLICK HERE to enter! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links