Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 MINUTES AGO 2014 was a good year for the beauty world! Check out @ArianaGrande rocking our fave trends: http://t.co/fwP71jgkGR #arianators

33 MINUTES AGO Yup it's #Monday, alright... pic.twitter.com/MLKO0j8vlv

AN HOUR AGO #DailyGiveaway! 3 snow bunnies stomp in @Crocs Luxe Duck Boot: http://t.co/YesqOwkfmU

 

sponsored links

foreverme!'s Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   OOTD (Outfit of the Day) - It's getting cold here! Warm oversized hoodie, dark wash jeans, black calf length foldable boots
  2.   Humorous, helpful, smart. Haha I'm so modest..
  3.   All x) But mostly red & blue..and purple..and green.. x) The world would be boring without colour!
  4.   I have no idea aha
In A Nutshell...
  1.   Socials/Science
  2.   Mmmm, homework? LOOOL Forever alone
  3.   Soccer can be interesting, hockey too
  4.   Domestic dogs, wild...kangaroos haha
  5.   PASTA.
  6.   music
My Faves…
  1.   Pretty Little Liars
  2.   I can't choose just one! Hmm..The Lost Symbol and the Inheritance cycle series
  3.   I don't play video games haha. But I used to love Simpsons Road Rage x)
  4.   TAYLOR SWIFT. She's such a good role model, and her songs reflect her life experiences!
Style Sense
  1.  
  2.   Garage, American Eagle, Aldo, Payless, sometimes Aeropostale, etc lol. I don't care too much where I shop, as long as I like the clothes. Brand names mean nothing, if their clothes don't suit my style. :)
  3.   This really cute striped cardigan :)
Guyville
  1.   Nope, nope
  2.   91098099869863174698709749 :)
  3.   A funny guy who makes me laugh, is caring, sweet and romantic. QQ. The guys who like me are never like that...well I shouldn't judge books by their cover.
  4.   Idk
Daydreams
  1.   Donate to charity-Homeless people for sure, share with family, buy stuff. lol
  2.   April showers bring forth May flowers. Apart from the literal meaning, it can mean that beautiful things can come in a way that isn't necessarily beautiful (Flowers from rain)
Either…Or
  1.   Night Owl I guess
  2.   Depends
  3.   Neat freak. lol.
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      I need to do this more
  2.   this too haha. :/
  3. Tasty Eats
      Fruits- healthy sugar ;)
  4.   Anything! I'll try my best to help you through any sitch, big or small
  5.   Exercise overall lol.
  6.   Sure, yes.
  7.  
  8.  
 
comments powered by Disqus
 
Your BFF picked out the ugliest dress imaginable for the holiday party you’re hosting. You…



 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links