Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO RT @sparklyriker: Saw my queen at Barnes & Noble 😍@rydelR55@officialR55pic.twitter.com/nhjFrW1dcrr

AN HOUR AGO RT @MegannR5_: reading @girlslifemag you look amaaazing! love you 💗�@rydelR5Rpic.twitter.com/0aO1as5VqSqS

1 HOURS AGO 4 steps to amazing long, thick lashes: http://t.co/FxYQXiTdcr

 

sponsored links

girlslifex3's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   gemini.
  2.   aquatic, smart, artistic
  3.   13
  4.   purple(:
  5.   (none)
  6.   dunnno; some people said i look like marilyn monroe if i curl my hairr tho.
In A Nutshell...
  1.   science
  2.   swim
  3.   swimming
  4.   hanging with my besties!! :)
  5.   dogs
  6.   they have great advice for everything(:
  7.   all food
  8.   art
  9.   california!
My Faves…
  1.   make it or break it and pretty little liars
  2.   mean girls, titanic
  3.   taylor swift! and plain white t's, ke$ha, justin bieber, kelly clarkson, katy perry, avril lavigne, pitbull, kanye, drake, ... also: alicia keys, usher, 3OH!3, hayley williams, beyonce, Will.I.Am., B.O.B., rihanna, Adam Lambert, Ludacris, Chris Brown, TPain, Young Money, Travy Mccoy, Sean Kingston, Shontelle, La Roux, and a ton more but i like too many to put them all lol!
  4.   harrryy potterr!
  5.   wii (:
  6.   taylorrswift!
Style Sense
  1.   haha i donttknoww
  2.   hollister, a&f, american eagle, pac sun, delia's, forever21, etc lol
  3.   raspberryy
  4.   tonss of colorful eyeshadoww, also mascara, eyeliner, lipgloss/lipstick, blush, foundation, and coverup (when necessary:P)
  5.   white a&f sweatshirt.. perfecttt with any outfit! haha (andd everything else in my closett)
Guyville
  1.   yess and no:(
  2.   idk
  3.   i want someone who makes me laugh and knows how to have a good time. he needs to be easy to talk to and have a conversation with. i want a boy who understands me that i can be myself around and talk to about anything. smart and cute are definite plusses(;
  4.   channing tatum, justin bieber, taylor lautner, ashton kutcher <3
Daydreams
  1.   doctor
  2.   sanfran
  3.   somewhere warm with shopping and beaches and cute boys and stuff haha(:
  4.   buy stuff hahaha(:
  5.   dont tell me the sky is the limit when there are footsteps on the moon.
Either…Or
  1.   night owl kinda, if im not too tired. deff not a morning person!
  2.   of course chocolate!
  3.   righty
  4.   theater! so much more funn haha(:
  5.   neat (;
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      swim
  2.   swim
  3.   idk
  4.   remember to work hard now otherwise when you reach your goal it wont seem like you deserved it
  5. Goal Girl
      make nationals
  6.   being my besttt
  7.   coaches and teammates
  8.   Michael Phelps, Lynne Cox
  9. Tasty Eats
      fruits & veggies(:
  10.   lasagna!! (: lol
  11.   eat them, duhh! haha
  12.   guys, school, friends, drama, makeup, hair, fashion, sports, etc
  13.   um idk, guys iguess:P
  14.   haha idk,
  15.  
  16.  
 
comments powered by Disqus
X
 
Are you good at keeping secrets?


 
 

Come see what girls are saying about Echo!

 

 

 

Listen up, bookworm babes. Loved Esperanza Rising by Pam Muñoz Ryan? Check out her newest novel, Echo, in our second-ever book club! We're talking music, magic and more all month. CLICK HERE to check it out.  

 
Posts From Our Friends

sponsored links