Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

AN HOUR AGO Are you the go-to girl?! http://t.co/VoA0l7HrFc

5 HOURS AGO Are you always offering guidance to your girlfriends? Become an Advice Queen on http://t.co/3vCDbrIax8: http://t.co/HLoaQgowdL

6 HOURS AGO Look drop dead gorgeous with #sugarskull makeup tutorial (oh yeah, pun intended): http://t.co/KI3IBvDj5q

 

sponsored links

girlzrock07's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   taurus...if any of u girlies need advice come 2 me!! :) im happy to help
  2.   twin, kind, blonde (and let me clairfy "blonde". i have blonde hair but occasionally i can be the other ditzy blonde too. but i guess we all have our "blonde" moments in life am i rite girls? especially around a cute guy! lol)
  3.   7.... or 3 mostly 7 tho lol
  4.   PINK!! and blue
  5.   twin sis and lil bro
  6.   IDK??! u tell me...
In A Nutshell...
  1.   language arts/reading
  2.   vball practice, computer
  3.   volleyball
  4.   hanging w/friends
  5.   my dog junie!
  6.   she is soo outgoing and funny
  7.   pizza. everyone's fav
  8.   brownies?? idk
  9.   colorado
My Faves…
  1.   dunno
  2.   the notebook or any harry potter movies (:
  3.   lady gaga carrie underwood, taylor swift
  4.   twilight saga and harry potter series!
  5.   don't play video games
  6.   taylor swift, beyonce, idk..
Style Sense
  1.   idk really
  2.   any store thats cool.
  3.   marshmellow sundae, limeade
  4.   mascara, lipgloss, eyeliner
  5.   jeans
Guyville
  1.   yess and no not at the moment
  2.   just one :)
  3.   cute, kind, funny, respectful, loves me for who i am
  4.   don't have one
Daydreams
  1.   teacher/actress
  2.   wow, no clue
  3.   PARIS!!!
  4.   buy stuff fer me, collage, give some fer my fam, charity
  5.   don't cry because it's over... smile because it happened. :)
Either…Or
  1.   sooo night!
  2.   both!
  3.   lefty
  4.   don't care
  5.   neat freak!
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      riding bike
  2.   volleyball!!!
  3.   idk just all my music: taylor swift, lady gaga other stuff
  4.   umm. i'll have to think about that one
  5. Goal Girl
      to eat healthier and exercise more
  6.   eating more fruits and veggies(:
  7.   celebs and ppl @ school..friends
  8.   idk
  9. Tasty Eats
      granola in yogurt
  10.   not sure
  11.   CHEW GUM or SUCK ON AN ICE CUBE
  12.   guys, family, friends, school, life, body, periods ANYTHING!!
  13.   everything u girls need advice on! aka everything i just listed
  14.   yes!! YOU GO GIRLS!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What is the best way to brighten your BFF's day?



 
 
X

Win fall faves...

 

 

Attention, fashionistas: It's our annual

Fab Fall Finds giveaway! CLICK HERE to check

out the gear...and enter to grab it for yourself!

 
Posts From Our Friends

sponsored links