Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

8 HOURS AGO Stay sun savvy with 5 beauty buys for sun protection: http://t.co/Aq9qUPQ3nE

11 HOURS AGO Tone up #tabata style: http://t.co/lOFXLmg7ew

12 HOURS AGO Pretty up with the 20 best nail polish picks of all time: http://t.co/1GctxLQSKw

 

sponsored links

ittybittycuty's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Cap. But I think astrology is just a load of tripe. lol
  2.   Independent, weird, creative
  3.   Not sure,,
  4.   A tie between grayish taupe and red.
  5.   A bunch.
  6.   Gwenyth Paltro and Reese Witherspoon
In A Nutshell...
  1.   Logic
  2.   PHOTOGRAPHYY! and read and listen to music and go on the internet
  3.   SOCCER! YAY WORLD CUP!
  4.   More photography, cleaning house, reading and editing pics.
  5.   Dragons
  6.   we have so much in common and they are so easy to talk to
  7.   A really perfect watermelon.
  8.   Jewelry.
  9.   Africa. I REALLY wanna go someday.
My Faves…
  1.   I dont watch TV.. but sometimes i watch icarly online. its ssoooo funny.
  2.   The Bourne Series, The Day After Tomorrow, LOTR, Uptown Girls, Oh. thats more than one.
  3.   Coldplay, Killers AMY MACDONALLD!, Owl city, One Republic, Avril Lavine, Noah and the Whale and about 50 others.
  4.   Daughter of War by Marsha Forchuck Skrypuch
  5.   Pacman, lol
  6.   Celebs are messed up. Nuff said.
Style Sense
  1.   Taylor Swift.. and Audrey Hepburn
  2.   Garage!!!
  3.   Peach
  4.   Mascara and brownish gold eyeshadow.
  5.   My camera bag and my tripod. Seriously. I would die. lol
Guyville
  1.   No.
  2.   Boys are stupid. So no.
  3.   Some one who loves me for me, who is honest, a Christian, is respectful and is pretty good looking.
  4.   Nope
Daydreams
  1.   Photographer
  2.   Tuscany or somewhere in Greece
  3.   AFRICA!
  4.   Buy some really awesome photography equipment and travel all around the world and then go shopping.
  5.   "I dont think of myself as an icon, I just do my thing."-Audrey Hepburn
Either…Or
  1.   Both. I can be up alll night then get up at like 5 AM.
  2.   Chocolate any day.
  3.   Righty
  4.   movie in a theatre
  5.   In the middle
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Running
  2.   soccer
  3.   Noah and The Whale and Jessie Baylin.
  4.   Never slow down when running up a hill
  5. Goal Girl
      to keep myself in shape and keep my skin looking nice
  6.   my compexion
  7.   GL!
  8.   whatsername the gymnast
  9. Tasty Eats
      apple and water
  10.   not gonna tell you cause its NOT healthy
  11.   chew gum and drink water. Fool proof.
  12.   Photography, or shopping?
  13.   Sticking to a workout
  14.   YES!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
What form of social media is currently taking over your time?



 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

It's a DIY delivery!

 

CLICK HERE to snag a cute craft box filled with dazzling DIY materials, cinchy step-by-step instructions, awesome inspo and more—all delivered right to your door!

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links