Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

5 MINUTES AGO We cruised with @CodySimpson... and yep, he's just as awesome as you'd think: http://t.co/yJYpD9ecu9

AN HOUR AGO .@VictoriaJustice and @Meghan_Trainor are #twinning in their adorable Christmas sweaters👯:http://t.co/B35TZJCsOOO#Christagramingg

1 HOURS AGO #HappyHanukkah, GLgirls 😘pic.twitter.com/VEbhCp3m1EE

 

sponsored links

josoccer5's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Scorpio!
  2.   Athletic, Fashionable, Creative
  3.   5!!!
  4.   GREEN
  5.   two brothers, M & M
  6.   according to my cousin, Anne Hathaway, but, uh, yeah right!
In A Nutshell...
  1.   Math
  2.   Soccer
  3.   SOCCER!
  4.   Playing soccer, hanging out, sewing
  5.   My soon-to-be-pet-dog Reilly! A mini goldendoodle!
  6.   I don't really have 1 BFF, I have 8! haha they are all so nice and we have such good times!
  7.   hmm......chicken or pizza
  8.   clothes, bags, headbands, scrapbooks, designs, etc.
  9.   The Jersey Shore, can't beat that tradition, but I did enjoy my trip last summer to Las Vegas NV, Burbank CA, and San Diego CA
My Faves…
  1.   Porject Runway
  2.   It's not a movie, but the Broadway Production of Billy Elliot!
  3.   Taylor Swift
  4.   hmm.....Camp Confidential, Harry Potter, or Every Soul a Star
  5.   Super Mario Bros 2
  6.   Selena Gomez or Lea Michelle
Style Sense
  1.   idk....Selena Gomez maybe? I'm very unique so IDK.....
  2.   Forever 21 or American Eagle or Urban Outfitters
  3.   oooo Strawberry YUMMM
  4.   Mascara or Purple Eyeliner!
  5.   my soccer jersey hahaha
Guyville
  1.   I had one before, but it didn't feel right for either of us and we were never "officially dating".....and I don't have one now......I don't really care if anybody likes me or not.....my girlies are all that matter! :)
  2.   ehhhh ZERO
  3.   funny, good listener, kind, strong,
  4.   SHANE VICTORINO FROM THE PHILADELPHIA PHILLIES!
Daydreams
  1.   Fashion Designer or Broadway Performer (never gonna happen)
  2.   Burbank CA
  3.   Rome!
  4.   o um IDK......probly give a lot to charity, and then IDK....oh and then I would use it to meet Shane Victorino! <3 haha
  5.   Don't tell me the sky is the limit, when there are footprints on the moon. :)
Either…Or
  1.   Both
  2.   Chocolate!
  3.   Righty
  4.   Either!
  5.   Somewhere in the Middle
 
comments powered by Disqus
 
You've never been more embarrassed than when...


 
 
X

#CyborgMonday is here...

 

Burning for the latest

from the Lunar Chronicles? 

 

CLICK HERE for free excerpts, exclusive new content and insider secrets from the series.

 

+ Win a Sephora "Glamour Yourself" gift card!  

 
Posts From Our Friends

sponsored links