Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

10 HOURS AGO Mmm mmm monday! Try these ah-mazing Asian-inspired dishes for dins!: http://t.co/ctAqA4boAN pic.twitter.com/yeIbfWUaWY

11 HOURS AGO Check out how this 12 year old's science fair project is changing the medical game: http://t.co/Hs0oytAv42 pic.twitter.com/EJdq5sqUvP

12 HOURS AGO Your weekly horoscopes are in ladies and it's looks like it's time for a change: http://t.co/fHodb4ULWc pic.twitter.com/4Sy08hNKp7

 

sponsored links

lalalagurl's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   pisces
  2.   loud, outgoing, bubbly :)
  3.   13
  4.   sky blue
  5.   one broher
  6.   donttt have one!
In A Nutshell...
  1.   english
  2.   track, cross country, or the play or musical
  3.   TRACK :D
  4.   hanging out with friendsss
  5.   my miniature dachshund, ruby :)
  6.   she always laughs at my corny jokes no matter what :DD
  7.   CANDY!!
  8.   friendship bracelets!!
  9.   mexico!
My Faves…
  1.   Grey's Anatomy!
  2.   Spiderman!!!! haha
  3.   rihanna
  4.   reality check
  5.   call of duty..sooo fun! lol
  6.   ariana grande
Style Sense
  1.   ariana grande
  2.   forever21
  3.   watermelon! :)
  4.   blush!!
  5.   music
Guyville
  1.   i've had waaay too many! haha but i've finally settled down with a long term one! <3
  2.   oneee!... if celebrity crushes dont count... lol!
  3.   he has GOT to be nerdy! and sweet... yup. sweet and nerdy. and cute!
  4.   too many to name!!
Daydreams
  1.   veternarian
  2.   a small city where everybody knows everybodyannd it has to be on the beach!
  3.   Hawaii!!!!
  4.   donate a loooooooooot to charity!
  5.   Don't cry because it's over, smile because it happened. -Dr. Seuss
Either…Or
  1.   all time kind of girl!
  2.   vanilla!
  3.   righty
  4.   THEATER!!
  5.   slob.. toooootal slob.
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      just running :)
  2.   trackk
  3.   its very upbeat
  4.   i kinda don't have one..
  5. Goal Girl
      stop biting nails for good!
  6.   ok... there's too many questions and im too lazy.. so im not answering any more! lol
  7.   music! and having somebody workout with me too :)
  8.   Oscar Pistorious... he has no legs but yet he ran in the OLYMPICS!
  9. Tasty Eats
      celery and ranch!! yuuum
  10.   i loooove lasagna
  11.   i eat them! lol life's too short to not eat the good stuff!
  12.   Annnnything! I'm really good at makeup, pretty good with clothes, ammmmazzing with boys, and i have decent grades at school. i'm also good with friend advice. wo yup. anything. haha
  13.   umm... most o the time i need advice on friends since i just moved and am trying to get situated. its pretty tough!
  14.   :O OMG YES! thats a great idea!!!
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
 
Would you ever tell your BGF you had feelings for him?


 
 
X

Win VIP back-to-school swag with GL's Backstage Pass giveaway!

 

 

We rounded up the best back-to-school books and the most exciting new games—and you could win 'em all! Just CLICK HERE to enter.

 
Posts From Our Friends

sponsored links