Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

12 HOURS AGO 4 things that could cause serious probs "down there" http://t.co/py0Tymr2JB

13 HOURS AGO The real reason your ex doesn't wanna be friends after the breakup: http://t.co/BQy2Q6DFT5

14 HOURS AGO The shocking truth about flu shots: http://t.co/LX6Niz48FW

 

sponsored links

lfcutiek321's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   Cancer
  2.   petite, dancer, energetic
  3.   2, 4, 31, 23, 9, 69
  4.   I don't have a fave color lol
  5.   Meg and Jack
  6.   none
In A Nutshell...
  1.   Math
  2.   DANCE!!!
  3.   DANCE
  4.   DANCE and hanging out with my friends
  5.   Dogs and giraffes
  6.   I don't have a BFF
  7.   Dessert
  8.   dances
  9.   Cali
My Faves…
  1.   Extreme makeover home edition, Jon and Kate plus 8, Cake Boss
  2.   Baby Mama, My Sister's Keeper
  3.   Taylor Swift
  4.   My Sister's Keeper, the clique, the princess diaries
  5.   MarioKart or My French Coach
  6.   idk!
Style Sense
  1.   none
  2.   Abercrombie
  3.   anything sweet
  4.   huh?
  5.   jeans
Guyville
  1.   no bf.....never had 1
  2.   2
  3.   idk
  4.   none really
Daydreams
  1.   Dancer
  2.   Chicago
  3.   Hawaii?!
  4.   buy a house in Hawaii
  5.   I fear not the man who has practices 10,000 kicks once, but the one that has practiced 1 kick 10,000 times
Either…Or
  1.   Both!
  2.   Vanilla
  3.   Righty (Lefty with gymnastics and dance tho)
  4.   Theater (candy!!!)
  5.   slob
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      Dance
  2.   Cheerleading/Dance
  3.   no idea
  4.   idk!
  5.   stuff and i will try
  6.   asking moms things and periods (don't have it yet)
  7.   nope sorry
  8.  
  9. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
It's Black Friday! What's your shopping goal today?


 
 
X

Love reading? Want to start an awesomely edgy new series?

 

We're kicking off our Lunar Chronicles Book Club with Cinder, the first story in this futuristic series with a fairytale twist. 

 

CLICK HERE to join the club...and you could win your pick from the Chronicles—including Fairest, the newest novel to hit shelves.

 
Posts From Our Friends

sponsored links