Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

5 HOURS AGO Get fit quick with out #Tabata workout: http://t.co/thbT28QpPs

8 HOURS AGO She caught her BF cheatin' in the theater! What would you do? http://t.co/BXimWwZeWK

9 HOURS AGO Check out an original poem written by a GLgirl just like you: http://t.co/7RR2L2BJVs

 

sponsored links

lilmisgigles's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   capricorn:)
  2.   funny, hyper, happy....
  3.   11 and 5!
  4.   light green
  5.   mitch! but no B lol hes in college, St Joes
  6.   i dont really no?
In A Nutshell...
  1.   Lunch!!!
  2.   the computer on facebook, or texting:)
  3.   cheerleading!
  4.   hanging with friends or otherwise, sleeping
  5.   my kitty caspian and my doggy duke!
  6.   everything!
  7.   I ABSOLUTLY LOVE LOVE LOVE grill cheese! and pizza seriously... who doesnt? oh and muffins. how can anyone not like muffins? this kid i sit next to in spanish doesnt....
  8.   uhhhhhh..... cereal?
  9.   north carolina with my whole fam!! or anything that has a beach
My Faves…
  1.   omg i love love love i love lucy! and sponge bob, of course
  2.   john tucker must die
  3.   taylor swift and britney spears
  4.   i reallllllllllllllllyyyyy want to read twilight!
  5.   i dont play them... but if im with my cuzz ashley(shes the BEST) then i like to play this game where u like kill ppl and it counts lol
  6.   britney spears is soooooooooo cooolllll
Style Sense
  1.   EVERYONE! i wear anything as long as its cute
  2.   omg i love love love madewell and J crew
  3.   vinilla!
  4.   i dont really wear makeuppp... but i guess u could say, mascara?
  5.   my so lows
Guyville
  1.   yes i have. james is my 3. hes sooooooooooooo sweet. im gonna marry him
  2.   one
  3.   any boy whos sweet charming and taller then me lol
  4.   dont have one really
Daydreams
  1.   model slash marine biologist
  2.   new york of course!!
  3.   hawwiiiii
  4.   first i would buy the mall,, with my cuz katie, and then i would give everything that didnt fit (or didnt like)me to charity!!!
Either…Or
  1.   both!!
  2.   vanillla
  3.   righty!!!
  4.   movie in a theater!
  5.   slob :)
 
comments powered by Disqus
 
What artist's comeback are you most excited for?



 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Quiz: Which character from The Giver are you?

 

Are you sweet like Fiona...or daring like Jonas?

CLICK HERE to meet your movie

match-up from The Giver!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links