Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

10 HOURS AGO 20 mistakes that are totally okay to make: http://t.co/Sp1LN2IZbg pic.twitter.com/ERZCCB5NB7

11 HOURS AGO This sweetie pulled his girl out of a sticky sitch! Check it out here: http://t.co/ocvGSizhUu pic.twitter.com/4wg8CBDbhG

12 HOURS AGO RT @MaddieandTae: You don't have to leave your side of town to turn up our new acoustic video at http://t.co/Oz836Tzayo! @girlslifemag 🌃

 

sponsored links

livelaughlove131's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   umm...cancer
  2.   funny. funny, and FUNNY!
  3.   3.
  4.   purple
  5.   cant say i have any
  6.   jenna from degrassi. all the way. did i mention i <3 degrassi?
In A Nutshell...
  1.   none, they all kinda suck except in english i get to see my boyfriend. adorable!
  2.   read, play tennis, or soccer, or do homework
  3.   tennis!
  4.   is eating a good answer...oh and hanging out with my boyfriend of course
  5.   none. haha jk i love cats and dogs
  6.   well actuall bff(s) haha anyways they always cheer me up
  7.   everything unhealthy? nevermind. that makes me sound fat
  8.   uh.....friends
  9.   ......
My Faves…
  1.   Americas Next Top Model <333
  2.   the lovely bones
  3.   nevershout never, lights out dancing, all of those bands are amazing. check them out on youtube. my favorite song might have to be mothermayi though haha
  4.   oh gosh thats tough. everything? im such a bookworm
  5.   none. eww
  6.   hmm... idk
Style Sense
  1.   abercrombie
  2.   alot of mint stuff. minty lipshine, amazemint lip gloss by cg
  3.   eyeliner
  4.   all of it!
Guyville
  1.   yup and yup :)
  2.   does ur bf count
  3.   hm...funny....hot...nice...
  4.   christofer drew (if u know who this is comment on my profile please!) hes actually my icon...so cute
Daydreams
  1.   cosmetologist (i cant spell for my life)
  2.   Boston
  3.   anywhere warm where i can get a good tan
  4.   buy clothes and makeup!
  5.   "im a lover not a fighter but i will fight for what i love (;"
Either…Or
  1.   neither. i like to go to bed early and wake up late. if i had to choose? night owl
  2.   chocolate. vanilla is so boring
  3.   lefty
  4.   neither. hate movies i cant sit through one theyre so boring haha
  5.   neat freak...yes indeed i am a germaphob
My Healthy You Profile
  1. Fitness Faves
      playing sports
  2.   tennis
  3.   what kind of question is that? dont really get it
  4.   work until ur about to throw up
  5. Goal Girl
      having flat abs by bathing suit season
  6.   my abs!!
  7.   that cute bikini i just bought...yep u heard me, bikini
  8.   maria sharapova. dont u love her arms?
  9. Tasty Eats
      cheese. boy i love cheese
  10.   salad and grilled chicken. delish
  11.   do 20 situps and drink cranberry juice. (it works!) ;)
  12.   anything.
  13.   hm...let me think about that
  14.   nah....im good
  15.  
  16. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 
If you could have an exotic animal as a pet, what kind would you want?



 
 
X

Sometimes, it's what's Never Said that matters most...

 

Twin sisters Annie and Sarah couldn't be more different. But when Annie reveals a terrible secret, Sarah may be the only one who can help.

CLICK HERE to find out what happens when the silence is broken in Never Said, a touching new novel from Carol Lynch Williams.  

 
Posts From Our Friends

sponsored links