Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

10 HOURS AGO #MySummerInFiveWords: Reading #GL on the beach 😎.

10 HOURS AGO "OMG IT'S GRACE!" @rydelR5 is officially passing the torch to June/July girl @grace_phipps 🙌#GLrydell#GLgraceepic.twitter.com/tShSHVFEIGG

11 HOURS AGO Okay but @lilycollins Instagram selfies with @Jamiebower from this weekend... #PleaseLetTheseMeanWhatWeThinkTheyMean pic.twitter.com/3q8Pbm9pH2

 

sponsored links

lizabet's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   aquarius :DD
  2.   blueee or purple im in love with these colours especially together
  3.   2 bros n 2 sis :DD
  4.   i have no cluee..
In A Nutshell...
  1.   artt love itt
  2.   probably hang with friends, playing guitar, piano or reading :D
  3.   i dont really watch sports but i love to play soccerr <3
  4.   at the mall or being lazy at home :P
  5.   my dog, rocky :D <333
  6.   soo funny
  7.   sushii
My Faves…
  1.   i dont really watch a series kinda like if its on ill watch it but i really like 90219 lol
  2.   one directionnn <3<3 or simple plann <33
  3.   jennifer lopez i really like her acting :)
Guyville
  1.   never had a boyfriend :) i think im to young n i dont wanna ruin it :P
  2.   Harry Styles <3
Daydreams
  1.   actor
  2.   Australia
  3.   lol ik this is cheesy but i'd share it with my family n buy clothes :D
  4.   dont really have one
Either…Or
  1.   night owll :P
  2.   chocolate :)
  3.   righty
  4.   flick on dvd haha
  5.   kinda both lol
 
comments powered by Disqus
X
 
You can barely drag yourself out of bed before school these days. What really gets you revved up in the morning?



 
 

QUIZ: Are *you* secretly magical?

 

Find out if you've got what it takes to save the world (or at least your town)! 

CLICK HERE to take the quiz.  

 
Posts From Our Friends

sponsored links