Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

10 HOURS AGO Are you the kinda girl who goes with the flow? Take the #quiz to see: http://t.co/ukcFkXMyGl

13 HOURS AGO 5 tips for booting bad grades: http://t.co/kMlNTRGFos

14 HOURS AGO Wondering if you should you get back with your ex? Take the #quiz to find out: http://t.co/6gYmS9fe3s

 

sponsored links

lolandpeace987's Profile

open all    close all
My Clubs
All About Me!
  1.   Scorpio! Wooo! October 23!!!!
  2.   Witty,Outgoing,Girly!
  3.   21
  4.   Sliver! Or,Actuly Any Color
  5.   2 Older sisters (UGH)
  6.   None,but If i could look like anybody it would be Kristen Stewart
In A Nutshell...
  1.   Connections or Scince,My teachers are Halrious!
  2.   Talking to Besties,GL,or Homework
  3.   Snow bording(Shaun White <3) or Baseball The (The Yankees/Derek Jeter<3)
  4.   Hanging With Besties,or GL
  5.   Turtles!
  6.   Makes Me Laugh When I Dont Wanna Smile (My Crush Does Same Thing)
  7.   Buffalo Chicken Pizza (yummmy)
  8.   a Great Outfit For School
  9.   NY State
My Faves…
  1.   Glee Project and Secret Life of a American Tennager
  2.   Titanic or Sweeney Todd...Team Depp!!
  3.   Lady Gaga,J-Biebs,Ke$ha,Eminem
  4.   The Clique Series
  5.   F.E.A.R 2 and Black Ops(I can be so Boyish at times the next so girly LOL)
  6.   Kristen Stewart or Sandra Bullock
Style Sense
  1.   Lady Gaga (always changing)
  2.   Forever 21 Hottopic Delias
  3.   Pina Colada
  4.   Mascara
  5.   My Skinnies! Always in Style!
Guyville
  1.   Yes and yes,,,Happy as can be<3
  2.   Even though i have a bf....like 5......
  3.   Funny,Cute ,Spontanuous,Smart,Romantic,Always There For Me
  4.   Johnny Depp! or Leo Dicaprio
Daydreams
  1.   Wedding Planner
  2.   New York City or L.A
  3.   Milan,France,London,Italy,Rome
  4.   Shopping Spree with my Chicas! And do somthing to help Animals.
  5.   Live Like your dying ( I SAID IT COOLER THAN YOU KRIS ALLEN!!!)
Either…Or
  1.   Night Owl
  2.   Chocolate
  3.   Both
  4.   Theathers
  5.   Neat Slob HaHa ;)
 
comments powered by Disqus
 
What is one accessory you can’t leave home without?


 
 
X

Red-hot read alert: Soar through Talon by Julie Kagawa

 

Dragons? Check. Drama? Check.

Our favorite fierce and fiery new series

kicks off with Talon... CLICK HERE

for a scorching sneak peek! 

 
Posts From Our Friends

sponsored links