Web Toolbar by Wibiya
 
 
 

GL PROFILES

More Friends = More Fun

 
 

GL
Tweets !

2 HOURS AGO Wanna see what the stars have in store for your future? http://t.co/t6rGzm22ZX

5 HOURS AGO Our secret for beating bestie battles: http://t.co/VHvHgYJ4lj

6 HOURS AGO 20 ultra-easy fashion DIYs: http://t.co/sqS2OUFOue

 

sponsored links

lovesoccer99's Profile

open all    close all
All About Me!
  1.   GEMINI!!!! <3
  2.   BEAUTIFUL, outgoing, confident
  3.   16
  4.   PURPLE!!!!!!!!!! <3 JB
  5.   omg i have 3 freaking little ANNOYING SISTERS!!!!!!!!!!!!!! but i love them(:
  6.   miley cyrus(when she was a teenager and had long hair), selena gomez, sarah hyland
In A Nutshell...
  1.   idk...english or math
  2.   soccer, babysitting
  3.   SOCCER!!!!!!!!!
  4.   soccer, lol
  5.   PUPPIES!!!!!!!!!!!!!! so adorable
  6.   she is beautiful, caring, and always there for me
  7.   iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dunno...
  8.   lol i have no clue
  9.   HAWAII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! even though ive never been there :(
My Faves…
  1.   PRETTY LITTLE LIARS AND THE LYING GAME
  2.   HUNGER GAMES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! and extremely loud and incredibly close :'(
  3.   ONE DIRECTION AND JUSTIN BIEBER <3 <3 <3
  4.   hunger games series
  5.   i have a life...i dont play video games lol
  6.   lucy hale <3 love her
Style Sense
  1.   selena gomez...LOVE HER FASHION!!!!!!!!!!!!!
  2.   forever 21, pink, delias, etc
  3.   coconut and vanilla
  4.   MASCARA
  5.   my fave jeans
Guyville
  1.   yes and yes!!!
  2.   well i have a bf so...one
  3.   my bf right now(:
  4.   ZAC EFRON!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daydreams
  1.   iiiddkkkk....:/
Either…Or
  1.   chocolate all the way ;)
  2.   rrrrrriiiiiiiiiiiiggghhhtttttttttttttyyyyyy
  3.   in theater
  4.   NEAT FREAK!!!!!!!!!! everything has to be clean if u wanna go anywhere in life...
My Healthy You Profile
  1.   soccer
  2.   CHRISTIANO RONALDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hes a hotty...and an amazing soccer player
  3.  
  4. My Healthy You Journal  
 
comments powered by Disqus
 

What’s your favorite emoji?




 
 
30
:
23
:
59
:
59
DAYS
 
HOURS
 
MIN
 
SEC

Quiz: Which character from The Giver are you?

 

Are you sweet like Fiona...or daring like Jonas?

CLICK HERE to meet your movie

match-up from The Giver!  

 

It's FINALLY our 20th birthday! To celebrate, we've rounded up our all time fave (and all time best) fashion and beauty tips 'n' tricks, amazing boy/bestie/life advice plus room DIYs, amazing recipes and top 20 lists exclusively for you right here on girlslife.com.

To join the fun, 

CLICK HERE

 
Posts From Our Friends

sponsored links